05 August 2010

HePy B'day to Me & My Doter....

salam untuk semua....

sempena bulan august ni adalah hari lahirku
 dgn anakku yg sulung....
maka meningkat la usiaku dan anakku...
kami sekeluarga sambut la secara sederhane jer....apa yg penting kami berdua sihat...dimurahkan rezeki...dan dipermudahkan segala urusan didunia dan diakhirat....
amin.....


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

13 comments:

  1. Selamat ulang tahun kpd awak dan puteri sulung awak tu. Senanglah emak dan anak tarikh lahir dekat2. Boleh sambut sekali.

    Semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia selalu.

    ReplyDelete
  2. Cantik gambar sawah padi dan taliair tu. Di Kedah ke tu?

    Mertua saya pun ada sawah tapi di Tg Karang.

    ReplyDelete
  3. yunus badawi:
    terima kasih en yunus...
    itu kampung mak mertua saye diperak (semanggol)dekat dgn bagan serai.

    ReplyDelete
  4. PM:
    TQ...senang sambut sekali...

    ReplyDelete
  5. Hpy Bday k.ain...smga pjg umur & murah rezeki sllu, w/pun umur dah meningkat tp k.ain nmpk maintain je..

    xlupa jg pd anak k.ain, smga jadi anak yg solehah & kakak yg baik pd adik2..

    *nak celebrate bday kat mana?

    ReplyDelete
  6. ainnoraini..amin..selamat hari lahir untuk keduanya..semoga dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki dan dirahmati allah sentiasa..

    ReplyDelete
  7. Selamat ulang tahun untuk ain dan anak.

    semoga ceria selalu..

    ReplyDelete
  8. siti hajar:
    terima kasih hajar...tak celebrate besar2an pun...2in1 jimat belanja kate bapaknye...dinner tu kire sekali ler...

    ReplyDelete
  9. kak erna:
    amin...terima kasih diatas doa kak erna tu...

    ReplyDelete
  10. azrina:
    terima kasih rina....
    semoga hidup kami diberkati allah didunia & akhirat...

    ReplyDelete
  11. salam..
    alahai cutenya mak..
    sama muda cam kakak je..
    selamat hari lahir..moga
    di panjangkan usia..murah
    rezeki..

    ReplyDelete
  12. Happy birthday..sama tarikh ker kita akak....semoga allah sentiasa murahkan rezeki akak..amin..amin..amin

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini