19 August 2010

Hari ke 9 Ramadhan...

hari ini cuaca agak panas...mase lunch ade keluar...ambik rakyat jelata ku balik sekolah sebab makciknye tak dapat ambik... demam la pulak...

sampai kat office terasa kering betul tekak ni...bile mcm ni.... air paip pun nampak mengiurkan sejuk jer tekak ni...dah macam budak2 la pulak....

petang call hubby...suruh belikan makanan untuk berbuke puasa..sebab penyakit Malas bininye menyerang kembali....untuk masuk office kat rumah tu....

berbuka lah kami makan nasi briani ayam & daging....dan sedikit kuih untuk hari ini...

alahamdulillah....

cepat betul masa berlalukan....dah masuk 9 ramadhan hari ini....semoga allah terima segala amal ibadatku dan begitu juga semua umat islam didunia ini...insya' allah...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

8 comments:

  1. ya, mudah-mudahan..insyaallah..:)

    ReplyDelete
  2. Salam Ain.

    InsyaAllah.


    rumah di shah alam ke tgmalim?

    ReplyDelete
  3. Salam...

    Selamat berpuasa untuk hari kesepuluhnya iaitu kita sudah melangkah ke tahap 10 hari yang isinya adalah rahmat dari Allah.

    Semalam, selepas subuh saya sudah bergerak ke KLIA untuk kembali ke Kuching setelah seminggu bermusafir di KL.

    ReplyDelete
  4. amin..mudahan akak..

    akak azie pun sakit tekak jugak...

    ReplyDelete
  5. siti murni:
    tq..siti murni sudi singgah & selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  6. azrina:
    mudah2an kite kite semua dimurahkan rezeki dibulan yg mulia ni...

    kat shah alam....
    dulu hubby pernah kerja kat tg malim tapi sekarang dah transfer kat sini...

    ReplyDelete
  7. en.razak:
    selama beberapa hari ni en razak berada diKL la ye...

    selamat pulang ke kuching...saye pernah jugak ke sane..adelah 2 kali...rase mcm nak pergi lagi...

    ReplyDelete
  8. azie:
    ala ciannye...sakit tekak...
    mungkin cuaca pun tak menentu pas tu kite kurang minum air..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini