31 July 2013

WW lagi...

assalamualaikum...

sampul duit raya dah dapat...



cuma nak tunggu isi jer kat dalam sampul tu...
nampaknya macam terlebih sampul raya dari duit raya la pulak...kat rumah ada lagii...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

21 comments:

  1. sy pulak tak dpt byk sampul ry..

    ReplyDelete
  2. zee takde sampul kak..korek2 yang lama punya..huhu

    ReplyDelete
  3. zee:
    Kat rumah tu ada la sikit lagi...masa gi maiden dpt satu...gi giant dpt satu...lama2 jd byk la jgk..

    ReplyDelete
  4. wak gelas:
    Sampulnya cukup wak...duit jer tak cukup nk isi dlm sampul tu..sebab byk sampul dari duitnya wak gelas...

    ReplyDelete
  5. fazleyatul aini:
    Yg ada isi...meh dtg rumah...tp ciput jer isi dlmnye tu tauu...

    ReplyDelete
  6. ada kaler pink lagik....mmg terlebih sampul dari duit selalunya sis..

    ReplyDelete
  7. Cantik nampaknya sampul2 tu..

    Saya pernah dpt byk sgt, bertahun tak abis pakai. Lastly, bg kat org..jemu tengok sama.

    ReplyDelete
  8. Kat sp tukar duit ribu2 pun tak dapat sampul..jealous dgn ain

    ReplyDelete
  9. canteknyeee... macam2 kaler.. zura suka kalo ade sampul duit raya macam2 kaler gittu~ senang nak isi duit raya ikut jumlah yg berlainan~

    ReplyDelete
  10. samala kita k.ain sampul lebih dr isinya...kihkihkih

    Raya nti kita jumpa erkk...

    ReplyDelete
  11. tgk sampul raya saya teringat saya x tukar lagi duit raya ! huhuh

    ReplyDelete
  12. Boleh kongsi tak??? Saya tak cukup sampul..hihihi...

    ReplyDelete
  13. saya recycles sampul tahun2 sudah...
    duit aja tak boleh nak recycles...haha

    ReplyDelete
  14. cantiknya sampul duit raya tu semua... warna warni!

    kat rumah ni mmg sampulnya terlebih2 dari duit rayanya...

    ReplyDelete
  15. isi la lebih sikit..anak akak ada enam..campur emak dia ada 7...hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini