25 July 2013

ramadhan 16 - esok...esok...

assalamualaikum...

esok...esok...esok hari jumaat...hoyeyyy esok cuti...cuti sempena Nuzul Quran...boleh bergumbira...riang ria...dah serupa kanak-kanak riang la pulak mak orang ni kann...macam la kita sorang jer yang bercuti esok...

belum fikir lagi nak kemana esok, rasa nak pergi jalan-jalan cuci-cuci mata, uwang pun dah masukkan...apa lagiii...boleh la pergi jalan-jalan cari apa yang kurang dan nak ditambah...mak orang ni kalau pasal berjalan memang nombor satu...tak beli pun tak apa janji keluar jalan-jalan...tapi selalunya membeli la jugak...

ingat hati nak buat kuih raya...tapi satu barang pun tak ada lagi kat rumah tu...tahap kemalasan begitu menebal sekarang ni...nak tunggu dia menipis tak tahu la bila...rakyat jelata kat rumah tu pun macam senyap jer...nak tolong mak nya buat kuih raya...

ingatkan nak beli kerepek jer la...sesapa datang rumah nanti akan kuhidang beraneka kerepek jer yee...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

24 comments:

  1. bestnyer kak ain esok cuti..zee cam kena kerja jer..huhu..mtk sangat la bos tukar fikiran nanti ;p

    ReplyDelete
  2. yeay esok cuti yeay~!! selamat bercuti..huhu

    ReplyDelete
  3. konpom KL jem teruk esok..dah tahu dah..
    shopping raya..saya kerja

    ReplyDelete
  4. sy kena kerjaaaaa...mencik..huhu

    ReplyDelete
  5. bestnya esk cuti...saya keje uhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Kakcik dengan abang ambil cuti esok, saja taknak jem waktu balik kerja sebab orang Selangor mesti keluar ke KL... :)

    ReplyDelete
  7. zee suhani:
    seronok cutikan...bersambung pulak dgn sabtu ahad kiranya rasanya mcm lama la sikitkann...

    ReplyDelete
  8. cik khecik:
    hoyeyyyy..bergumbiraa....

    ReplyDelete
  9. qhifa nur:
    hahaha..jem ye...
    tapi kakain tak gi kl...malas nk menepun jem tu...
    esok selamat berkerja ye Nur..

    ReplyDelete
  10. anne raini:
    tak pe tak lama lagi nak cuti rayakan..boleh cuti lama2 sikit...

    kerja rajin2 ye anne...

    ReplyDelete
  11. ratu hatiku:
    lin pun kerja esok ye...selamat berkerja yee...

    kakain nk gi bergumbira..huhuhu

    ReplyDelete
  12. kakcik:
    ooo kakcik saje bercuti ye...mmg jem kan..org selangor gi soping kat kl...

    tapi saya tak pergi kl pun..jln2 kat shah alam jer..

    ReplyDelete
  13. Ain..
    mesti esok masak yang sedap2kan...jangan lupa resepi ayam bakar hari tu..Azi tungguuuuu....:)

    ReplyDelete
  14. untung la dpt cuti waaaaa

    p/s terima kasih krn sudi join GA sy ;-)

    ReplyDelete
  15. Untunglaa...cuti.
    Saya rumah kat sgor, suami keja KL. takdela cutinya..

    ReplyDelete
  16. zura tak cuti..huhuhu.. selalu gittu.. org lain semua cuti.. kampeni zura tetap keje..
    esok tgk keadaan.. kalo malas zura EL jer. hahahaha

    ReplyDelete
  17. Salam Ramadhan Ain

    alaaaa.... saya kerja besok

    ReplyDelete

  18. esok orang selangor mesti turun JKL shoping kan. Jemlah terutama dekat Jalan Tuanku Abdul Rahman.

    ReplyDelete
  19. Hi Ainnoraini, Ok, boleh pergi shopping, sampai credit cards keluar asap, ha ha.
    Kasut baru, sarong kebaya baru, tudung baru, handbag baru....have fun and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  20. wah sonoknya cuti kak.. slmt bershopping.. :)

    ReplyDelete
  21. best ah cuti, kita kl xcuti :(

    ReplyDelete
  22. Tentu Ain dah soping sakan ya......

    ReplyDelete
  23. selamat bercuti...boleh plan berbuka kat luar..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini