02 April 2013

jom tengok ni...

assalamualaikum...

ceria dipagi selasa...sudah sarapan kawan-kawan semua...

ini bekalan sarapan untuk pagi ini...rajinkannn...chewahhh puji diri sendiri la pulak...cuba tengok bekas putih tu...ada lagi bekalan...agak-agaknya apa la isi kat dalam bekas putih tu kan...memang sangat rajin...

tadaaa ini la dia isi kandung dalam bekas putih tu tadi...ada 4 ketul kuih..sebenarnya ada 6 biji kuih...2 lagi kuih karipap tapi dah selamat ku makan...dah ada kat dalam perut...masa sebelum pergi beli niat dihati nak beli 3 biji jer...tapi tengok laa...ini la hasilnya...

ini ajer cerita pagi ini...sarapan apa sahabat-sahabatku semua hari ni ye....




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

30 comments:

  1. Belom sarapan lagi... lapar nih

    ReplyDelete
  2. Zie:
    Kakain dh mkn semua kuih tu...tp tak larat nk abihkan semua...dah bg kat kawan...

    ReplyDelete
  3. hari ni sarapan;
    nasi goreng
    nasi kerabu
    roti canai
    sandwich sardin

    mkn sama2 kat pantry opis, mcm2 mkn sbb makan ramai2... mkn serba sikit he3

    ReplyDelete
  4. :) buat utk sarapan sendiri lebih baik dari membeli ;)

    ReplyDelete
  5. rajin2.. akak pn kalau beli kuih dari nak beli satu jadi lebih2 lak...

    ReplyDelete
  6. hrni sarapan mehun jerk. Wah byk jugak bekalan mknanan kakain tu.. utk lunch sekali ker :D

    ReplyDelete
  7. Sedapnyer cucoq keria tuh, padat dgn gula...hehe

    Sy mkn berat pagi ni, nasi goreng, mana tak bambam...huhu

    ReplyDelete
  8. Saya berkenan yang dalam tupperware tu

    ReplyDelete
  9. wow melimpah ruah bekfesnya, saya makan roti canai je hari ni..alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  10. ohhh karipap faveretku....hehe
    Nape tak di tunjuk ghupe apa yg dalam penutup oren tu ... nak tengok!

    ReplyDelete
  11. saya sarapan karipap pusing yg wife saya buat. best. hahaha...

    ReplyDelete
  12. Wah..mcm2 juadahnya..
    Saya td makan pau..beli yg frozen je.

    ReplyDelete
  13. hari ini bawa lebih sikit bekfes yup..sedapnya

    ReplyDelete
  14. saya sarap ngan sosej.. hehehehe

    ReplyDelete
  15. Sarapan biskut dan nasi goreng je pagi ni.

    ReplyDelete
  16. Sarapan biskut dan nasi goreng je pagi ni.

    ReplyDelete
  17. Kak Zai suka makan kuih dalam kotak putih tu sedap....

    ReplyDelete
  18. yg msk sendiri tu mkn utk sorang atau berdua?

    ReplyDelete
  19. bagusnya ain bawa bekal...nza w.pn masak srapan ttp mkn kt kantin....huhuhu...

    ReplyDelete
  20. Salam kenal.wah bagusnya siap bwk bekal.bestnya bila dgr karipap;my fav tuh hihi.jemput dtg blog sy ye

    ReplyDelete
  21. Dah pagi rabu baru nak komen..hehe..roti sekeping je Ain, sedih kan..

    ReplyDelete
  22. sedapnya cucuk keria tu, sy pg tadi mkn oat ja, pastu hantar anak,tak dan nak enjoy mkn roti canai:) salam kenal :)

    ReplyDelete
  23. assalam kak ain..
    kue keria peberet ieja tuh..malas nak buat beli je kat jiran sebelah sbb dia wat frozen..

    ReplyDelete
  24. hari ni ita sarapan laksang...

    ReplyDelete
  25. ehem..sedapnya sarapan ain..

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum Ain

    saya dah nak makan malam ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini