01 April 2013

keras tangan...

assalamualaikum...

bertemu kembali...setelah seminggu tak buat n3...sebenarnya banyak cerita nak diceritakan...tapi tu la mood ni kelaut je sejak dua menjak ni...2013 ni banyak betul kenangan...belum hujung tahun lagi nii...

hari ini sekolah dah buka semula tamat la cuti sekolah selama seminggu...bermula la bersesak-sesak dijalan raya...ini pulak nak cerita kisah malam tadi...

ini bukan nak masak yee...tapi ini adalah kerja sekolah hanim...bila nak susun buku baru teringat esoknya ada pendidikan seni...cikgu suruh buat ukiran pada kentang dan carrot...nasib baik ada benda tu semua kat dlm petisejuk...kalau tak ada jawanbnya bawak jer la bawang dengan halia...

sila abaikan rumah yang huru hara tu yee..tengok la hanim tu...bukan dia yang buat tapi kita jugak la ukirkan..dah la maknya ni jenis keras tangan...ukir je laa...janji ada bentuk yang boleh dia copkan esok untuk pendidikan seni tu...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

19 comments:

  1. haih~ rumit jugak keje sekolah budak2 skrg yer..
    zura pon kategori keras tangan jugak.. hehehe

    ReplyDelete
  2. saya kalau bab ukir2 mcmnie selalu suruh hubby jerk sbb dia lbh pakar.. saya pun mcm akk jugak keras tangan :D

    ReplyDelete
  3. yang ni memang femes time sekolah dulu, walopon pelik tapi seronok buat cop2 ni :)

    ReplyDelete
  4. kak tunjuk la gambar hasil kreatif akak tu hihi

    ReplyDelete
  5. amzar thn 1 pun dah belajar macam ni...

    ReplyDelete
  6. teringat zaman sekolah dulu he3

    ReplyDelete
  7. hahaha..teringat zaman saya sekolah dulu, macam ni la.,,,bukan saya yg ukir, tapi ayah saya yg buatkan..;)

    ReplyDelete
  8. haha...sabarle ain. camtulah selalunya. takut anak kena marah atau anak menangis tak de barang nak bawa p sekolah..mak ayah kena buat.

    ReplyDelete
  9. Teringat ms kecik2 dulu. Esok nak skool, mlm tu sibuk teringat homework tu homework ni. Sudahnya, bkn kite yg bt. Tapi mak le yg btkan utk kite. Hehehehehe!

    ReplyDelete
  10. 2lh skrg ni ain, budak2 thn 2 yg kecik2 pn dh kena buat cop mengecop tu...cikgu yg tension sbb kena ikut sukatan...yg paling stress bila tgk baju anak2 didik yg comot..maklumlah mrk masih kecil..mana la tau ttg jaga kebersihan...nk kawal 40 org 1 kelas mmg fengsan....mesti mak bapa bising tgk baju anak2....

    ReplyDelete
  11. Memang baisanya mak2 yang sekolah kalau ada anak bersekolah...hahahahahha. termasukklah saya.

    ReplyDelete
  12. teringat dl pun ada gak bt benda nih..

    ReplyDelete
  13. imbas kembali waktu sekolah dulu...

    ReplyDelete
  14. samalah dgn anak yg kecik tu....memang diserah kat Okje je kalau kerja mengukir ni

    ReplyDelete
  15. Tulah.mcm2 homework n budak2 now blajar kan.time byk homework tu ngan kita2 la kena dok bersila ngadap depa sama

    ReplyDelete
  16. ehem teringat waktu mama sekolah dulu cikgu suruh ukir kat kentang.. ;)
    bila dah siap cantik lukisannya..ahaha..

    ReplyDelete
  17. mak buatkan, anak men hp kikikikikikiki tingat masa sekolah dulu, bawak pisau 10 sen tu buat kat sekolah!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini