10 April 2013

malasnyeee...

assalamualaikum...

nak citer pasal cik kelabu ku itu...pagi tadi masa datang kerja tangkinya sudah mintak isi...tapi disebabkan sudah kesuntukkan waktu malas nak singgah isi minyak ini cik kelabu...teruskan aje perjalanan...balik ni kene la jugak isi minyak nanti tak pasal2 stop tengah jalan pulak nantikann...

tapi itu kalau rajin la kann...tapikan...rasanya sempat lagi kot sampai dengan selamatnya dirumah...memang dasar pemalas ko ni ain kannn...memang malas pun...bila dah masuk dan duduk dalam kereta malas nak turun nak gi sana sini bagi duit tengok no bape tpt nak isi minyak tu...kang salah sebut no tak pasal2 orang lain pulak yg dapat..

lepas tu datang semula kat kereta...bukak tempat isi minyak...cocok benda tu tekan...tutup semula...banyak kerja nak buatkan...ini memang kes berat kalau sampai tahap itu pun nak fikirkan...huhuhu...

ok la itu ajer...jangan ikut tau perangai malasku itu...tapi sebenarnya saya ni rajin cuma malas nak isi minyak kereta jer...dulu-dulu lagi teruk nak isi minyak kerata pun tak pandai...






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

8 comments:

  1. apaaa...nk babab kakain...hisss nk larik la nyorok...takut kene babab...

    ReplyDelete
  2. Jgn kate kakain. Sy pun mls nak turun petrol pam tu. Heheheh!

    ReplyDelete
  3. Haha....sama...sama....okje pun malas kalau bukan terpaksa...lg suka suh hubby....hehe buruk perangaikan kita ni...

    ReplyDelete
  4. nsb baik saya x pandai bwk kete... hihihi

    ReplyDelete
  5. Haha tulah.cam sama ja peel kita semua ni.salam kenal ye.jemput jenguk blog saya.sweetamieda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Ain

    tak pernah berhenti di tepi jalan kannnn...
    tanda rajin la tu...

    ReplyDelete
  7. nice blog... btw, mohon pautkan blog sy disini ya

    http://kongsihal.blogspot.com/

    blog tn/pn/cik dah pun sy pautkan disana.. tq!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini