19 September 2012

WW - citarasa masing-masing...

assalamualaikum...

hari ini hari rabu...nak buat WW ...

 kalau nampak jer tempat ni ,mesti nak singgah...

pilih jer..ikut suka...ikut selera...

ini la hasilnya...

sama jugak dengan yang ini...ikut suka nak yang mana...
citarasa masing-masingkann...

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

25 comments:

  1. pilih2...tunjuk jer...nti mama bayarkan...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. zurina:
      mmg pun..maknya yg byrkan.tp klu ambik yg mahal2 kene piki byk kali tuu..

      Delete
  2. anies:
    tu semua kasut anak2 kakain...putih tu anak no.2 yang punya la tuu...beli masa nk pakai raya hari..ikut masing2 punya suka..

    ReplyDelete
  3. Cantik semua kasut tu, saya suka sangat kasut macam tu, nak pakai sendiri, dah tak sesuai kot, nak beli untuk kakak Ainaa, dia tak berapa suka...jadi kalau p kedai tu, cuci mata sajalah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. azi:
      ini semua pilihan diarang la nii...ikut jer laa...janji pakai dh tu yg diarang sukakannn

      Delete
  4. saya suka each a cup punya pearl milk tea. mmg best

    ReplyDelete
    Replies
    1. lya:
      itu semua pilihan masing2 lya..ikut selera yg mana suka..
      lya pun suka jugak yee..

      Delete
  5. Replies
    1. anne raini:
      klu kita yg mak2 ni nk pakai pun boleh jugak tuu..ok jer...

      Delete
  6. Replies
    1. ina:
      tak tengok kasut maknya lagiii comey...hihihi..

      Delete
  7. Sah-sah ain macam kakak ada anak dara memang macam ini apa lagi bila keluar kehendak sama cuma beza citarasa..

    ReplyDelete
  8. Kak Ain...Aina pun sama sejak anak2 dah besar ni masing2 pilih ikut selera sendiri je. Kadang2 kalau ikut selera kita alamatnya tersimpan kat situjelah...tak pakai.

    ReplyDelete
  9. Kasut tu sweet semuanya, kak Zai suka tapi tak sesuailah hehehe...

    ReplyDelete
  10. Air keladi sedapnya, dh lama tak minum, kat mana tu ain, sedap nampaknya. Kasut tu semua cantik2

    ReplyDelete
  11. Bkn budak2 je nmpk mesti singgah, sy yg mak budak ni pun klu jumpa harus singgah...hehe

    Cantik2 kasut2 pandai dorg pilih..

    yg mn kasut Hanim k.ain..???

    ReplyDelete
  12. :)comel2 nya kasut tu ..jmput follow kmbali :)

    ReplyDelete
  13. air tu pilih ikot warna baju eh.. ehhehe chill!

    ReplyDelete
  14. Budak sekarang. Baru belasan tahun dah bijak memilih kan? Kalu zaman kita dulu, apa mak ayah belikan, ikut jer.. hehehe

    Tapi kasut tu nampak sama selera cuma warna beza. I like kaler merah tu!

    ReplyDelete
  15. lain2 pilihan..kalau baju camne kak? mesti pening mcm2 yang derang pilih..heheh

    kalau org zaman dulu, baju sepapan jek..heheh..

    ReplyDelete
  16. pandai dorang pilih.. saya yang mak budak ni pun tetap singgah walau tak beli :)

    ReplyDelete
  17. ehem..untung ada `cute little gurl`.. mama dia bolih join shopping sekali..he2x..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini