09 September 2012

jemput makan...

assalamualaikum...

selamat pagi buat sahabat-sahabat semua...dah sarapan??

pagi tadi sarapan pagi makan...sedap jugak,lama tak makan macam ni...kalau kat kampung ni cabut jer ubi yang tumbuh merata kat kawasan rumahkan...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

31 comments:

  1. ain,macam meja kedai makan je..heeee

    ReplyDelete
  2. sedap..simple..baik tok kesihatan kan
    nway salam kenal dan follow sini
    jemput singgah

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/oreo-cake.html

    ReplyDelete
  3. anim:
    ialah anim..sarapan kat kedai masa anta ank gi sek ada seminar utk SPM
    tu yg ambik..mcm sedap jer nnpk td...mmg sedap pun dh lama x mkn ubi rebus

    ReplyDelete
  4. qasehnyarania:
    salam kenal dari kakain jugak yee...

    ReplyDelete
  5. wahh kakkkk
    terbaik nieee
    dah lama x makan ngan kelapa
    selalu kalau ada , ummi buat sambal tumis lawan dia ;))

    ReplyDelete
  6. sedapnya kalau mak saya buat sure saya makan tak ingat..tiba2 teringat kat kg...

    ReplyDelete
  7. Adoiiiiii ibu rebus tuuu. Dah la cantik menawan, pasti enak gebu juga tuh...

    Jeles nyaaa!

    ReplyDelete
  8. salam kak,sedapnya ubi kayu mkn dgn kelapa tu..kat kg dulu2 selalu mkn camni..rindukan susana mcm dulu2..

    ReplyDelete
  9. kalau ada ikan kering lg sedap....

    ReplyDelete
  10. assalammualaikum...sedapnya...hehe...

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. assalam ain..jadi teringin la pulak nak makan ubi rebus..hujan2 ni sedap ni

    ReplyDelete
  13. sedap tu, dah lama tak makan ubu rebus wajar di cari jugak ni

    ReplyDelete
  14. kalu ubi rebus sy suke cecah sambal ikan bilis...tak toleh kiri kanan da...huhu

    ReplyDelete
  15. Sedapnya lah hai..ubi dan kelapa parut tu...

    ReplyDelete
  16. bese makan waktu petang..dh x der ubi sekarang...

    ReplyDelete
  17. a decent breakfast..tapi sangat marvellous. favorite saya ni....uwaaaa...terliur ah...

    ReplyDelete
  18. salam kak ain..
    sedapnya ubi rebus..kena cicah ngan sambal tumis lg pergh..x pandang kanan kiri lg..

    ReplyDelete
  19. betullah kak..lama tak makan ubi gini.. terbaikkk:)

    ReplyDelete
  20. sambal belacan versi nora adalah kawan baik ubi rebus ni..

    argh..kecur la..

    ReplyDelete
  21. sambal belacan versi nora adalah kawan baik ubi rebus ni..

    argh..kecur la..

    ReplyDelete
  22. Entry ni buatkan rindukan kg & arwah org tua saya

    ReplyDelete
  23. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. M pun dah lama tak makan ubi rebus ni...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini