12 October 2011

terasa hangat dari biasa...

pernah terkene tak macam ni...
semalam punya kisah ni tau...ade kawan kite ni col..sembang la..lebih kurang dlm 3 @ 4 minit jer...sembang biasa2 jer...nak tau ape terjadi...hahaha dia terkantoi...sebenarnye hp dia tu tak off kan lagi mase sembang dgn kite tadi...ape lagi kite dgr la segala butir percakapan dia dgn kawan dia tu..

terasa hangat...hangat...dari biasa...berdezuppp...tibe-tibe jer darahku mengalir laju...panass...chewah...

kite pun ape lagi sms la kat dia...
"ooo...mengumpat yee...citer ape dgn kawan td tu..."
mungkin dia rase bersalah...dia col kite semula...huhuhu..tak kuasa nk jawap...biar jer laa...

bile col tak jawab...sms pulak...
"apa lah...tak baik pra sangka...jawap la tel.."
ape ingat kite ni pekak ke tadi...huhuhu tahu takut ye...baru jer kite gertak sikit..kecuttt...

dia col lagi buat kali kedua...
malas la nak dengar alasan dia...biarkan je laa...bukannye besar mane pun dia citer pasal kite tu tadi...sebenarnye saje2 jer nak buat citer kat sini...so kawan2 semua berhati-hati ye...jangan jadi mcm kawan kite tu...itu ajerr...


tengok muke kucing ni lagi baguskann...

hensem tak kucing kite ni...tapi banyak sedih laa...
dah tak de lagi...mane la dia pegikan...

sudah menghilangkan diri...lama dah...
sejak dia pandai ngorat  tak hengat nk balik  lagi...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

28 comments:

  1. ah, hati manusia ni sukar nak jangka..depan lain blkg lain...

    ReplyDelete
  2. emmm kucing juga yg cute...sedih juga kalau yana jd kak ain...tuhan nk tunjuk kak hati dia macamana...

    ReplyDelete
  3. Ain..
    Kawan sekarang ni macam tu le...depan aje baik...belakang lain...harap kita tak macam tu ye Ainn..

    ReplyDelete
  4. alololo cutenyer kucing tuh kak ain..lama xke sini

    ReplyDelete
  5. hati2 ngan kawan yang makan kawan...lebih berhati2 dengan kawan yang tikam kawan....dari belakang pulak tu....

    ReplyDelete
  6. anne:
    betul tu..nak nangis la mcm ni..

    ReplyDelete
  7. noor:
    tapi dah hilang...
    mane peginye..balik rmh bini dia kot...

    ReplyDelete
  8. maya:
    syok jer kak ain dgrnye maya...lawak pun ade jugakk...

    tengok muke kucing lagi bestkann..

    ReplyDelete
  9. bidadari:
    mcm2 org adekan..
    biar jer la...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum akak. hee

    teringat pula pada kucing saya yang pergi tak kembali lagi. nak mengorat punya pasal. uhu

    hm, baguslakan tak yah ler dengar alasan tu,. hee. dah rasa bersalah.

    ReplyDelete
  11. Kawan makan kawan,so kena berhati2.

    ReplyDelete
  12. tulah kan, kawan2 ni sukar diramal. apa pun kita jgn mcm tu kan.

    ReplyDelete
  13. No pernah kena kak huhuhu..tp bukan dalam tepon la..biasa la gosip2 orang pompuan..dia datang umah kita ngadu masalah dia ngan siB..alih2 ye bagitau kat siC, No pula yg mengata siB...siC pula bagitau pd No....hadoooi..sabooo je la,,harap2 dorang insap le...

    ReplyDelete
  14. Tuhan nak tunjuk tu kak, kawan ngata kawan kan..

    ReplyDelete
  15. Btl tu k.ain, Allah nk tunjuk tu siapa kwn kita yg sbnrnyer...

    Aik! kucing pun dah lama xblk, remaja lg ke kucing tu kak, ni kes remaja lari rumah ikut boypren nih...haha

    ReplyDelete
  16. Itulah ain dlm senyum ada hempedu, dlm tawa ada airmata. Dalam indah berbicara ada pula kata nista. Jangan kita yg buat ye ain...

    ReplyDelete
  17. salam kak ain..
    rambut sama hitam, hati org siapa yg tahu?? biar ramai kwn , musuh jgn d cari....sabar ye kak..

    ReplyDelete
  18. pakai tudung sama2.. tapi dalam tudung kita tak tau rambut dia hitam ker merah kan.. :)) (pepatah baru ni.. hehe)

    ReplyDelete
  19. manusia semua x sama ..
    adakalanya dia kawan kita .. dia juga ada rasa tidak puas hati dgn kita .. dan dia tersilap langkah ..

    maafkan lah dia harap2 suatu hari kalau kita tersilap mudah dimaafi org .. kelemahan ada dimana2 ..
    doa agar dia x ulanginya lagi ..
    lumrah kehidupan dikk :)

    ReplyDelete
  20. hoh! mmg kantoiii... sure kwn tuh malu x hengat.. penah gaks jd kat spupu sy. lepas ckp ngan sy dier x tekan off, terus dgr dier ngumpat psl kita. nsb baik ngumpat ngn mak kiter ajer...ehehehhe

    ReplyDelete
  21. paling benci kawan yg dpn baik, tp blkg ngata...hipokrit tau org cmtu..mencik! kak..seb baik akak tau skang..Allah dh tunjuk terang2 dah..walaupun yg die ckp tu mungkin perkara kecik jek tp as manusia,jagalaa perasaan sesama manusia kn kak?...haishhh

    ReplyDelete
  22. orang macam ni kat mana2 pun ada...mmng kena sllu berhati2 walau dgn kawan sndiri..

    p/s..mmng cute miut kucing tu...

    ReplyDelete
  23. Kantoi dia di situ, comel kucing tu kak, Laman Umah Akak pon cantik Dan luas

    ReplyDelete
  24. ain...ALLAH nak tunjukkan pada kita apa jenis kwn dia pada kita... ada hikmahnya tu... so tak yah layan...pedulikan lah.. bak kata ain...tgk muka kucing lagik baik

    ReplyDelete
  25. laaa...suspen je..pandai berderama ye awak..

    ReplyDelete
  26. haaa kan dh kantoi!

    tak paham la org prangai jnis talam dua muka ni, hdup bmuka2 tak ltih ke? (bukan mrujuk kwn akak tu ye).

    klau kucing cantik bersih mcm tu sy pun nk curi hehehe

    ReplyDelete
  27. hish sakit hatila ngan kawan camni...tak suka!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini