10 October 2011

rezeki jangan ditolak...

tengahari tadi keluar makan...kebetulan pagi tadi sms kat kawan saya ni...so dia pun ajak la kite orang keluar lunch sesama...seperti biasa la kalau dgn kawan kita ni selalunye keluar bertiga jer...berduan-duan tak boleh nnt kene gosip...chewahhh...mcm artis la pulak...dia ni dulu2 satu opis dgn kite org..skrg dah ade business sendiri...makin maju dan berjaya...rezeki dia...alhamdulillah...

ini la tempatnye..cantik tuu...
selesa jer bile menjamu selera kat sini...


sebenarnye saye pun pestime jugak datang makan kat sini...
wajib ambik gambar sudu & garpu ni...hihihi...
macam la kawan2 tak pernah dtg tempat ni kannn...


mula-mula ambik ni dulu...
tak mau ambik nasik banyak2 nnt cepat kenyang...
rugi..sebab ade macam2 benda lagi yg ade kat sini...

pas tu pegi kat sini pulak...weii semua nak dimakan...
habis la diet aku ni haa...jawapnye tak la kurus-kurus...


mushroom soup...ambik jugak

ini muka org kekenyangan...
nak angkat sudu pun tak larat tu...

ambik ni jugak...besar betul nafsu makan...
boleh jer masuk lagi tu...


yang ni tak boleh lagi nak masuk..mintak ampunnn...ade yg terkeluar balik semua makanan tu nanti...sebenarnye ade banyak lagi makanan..tapi tak la ambik gambar semua...sebabnye...malu la pulakkannn...


ini la kawan kite - zill...dah kenyang nak balik la tu...tapi bukan dia yg belanja tau...kawan kite yang belanja tu segan nak bergambar...malu katenye...tak pe la..yang penting kite org kenyang sesangat...nanti jangan lupe belanja kite org lagi tau...

ok la dah nak balik ni...hari ni kite jadi mak supir balik lewat sebab nak ambik anak-anak kat sekolah...tu yang sempat buat citer pasal makan2 mase lunch tadi...my laling ade keje sikit, lambat pulak baliknye hari ni...oleh itu dengan rela hati segala tugas diambil alih oleh kite la hari ni...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

25 comments:

  1. Kalau tak ada yang nak temankan, kakcik pun boleh. :)

    ReplyDelete
  2. klau mkn buffet, t.sah t.boroi huhuhu t.pe kak, akak kn langsing je sy tngok ;P

    ReplyDelete
  3. izan baru dua kali ke Marriot ni kak. 1st masa keje dulu,meeting kat sini then 2nd adik ipar kawen. tp x mkn la kt tmpat akak ni,hehe.mkn kenduri la utk kali kedua tu hehe

    ReplyDelete
  4. fuhh ketat perut kekenyangan tuh. hehehe

    ReplyDelete
  5. seronok kan bila ada orang belanja.lagi2 tempat best..lagi sedap..heee

    ReplyDelete
  6. sedapnya, brtmbah sedap kalau org belanja...

    ReplyDelete
  7. apa2 pon kalau orang belanja, memang sedapppp!

    ReplyDelete
  8. Rugi kalau tak makan...sedap semua tu...diet..????.lain kali lah yer...

    ReplyDelete
  9. kalau tempat ni ada depan opis sya, konpem hari2 pi mkn kat situ.. lagi bertambah selera kalau ada org belanja.. hikss

    ReplyDelete
  10. Sedapnya sedapnya

    ReplyDelete
  11. perghhh...kalau D pun tngk makanan tu melimpah ruah....hilang juga dietnya kak.....

    ReplyDelete
  12. tmpt cantik ! .. makanan semua sedap2 .. nak2 org belanja nie ..
    aah dikk rejeki jgn ditolak musuh jgn dicari :)

    ReplyDelete
  13. kalau mkn buffet, xleh mkn berat2 nanti cepat kenyang rugi tak cuba banyak makanan hehe

    ReplyDelete
  14. kakcik:
    boleh jer kakcik...teringin jugak nk jumpe kakcik ni...


    khaty:
    semua sedap khaty..kak ain jer x larat nak makan byk2...


    SSL:
    bukan borai lagi dah rase mengembang semacam jer..sampai kemalam rase mcm penuh jer perut ni...

    ReplyDelete
  15. tak merasa makan kt tempat2 mcm ni kalau tak de yg belanja :)

    ReplyDelete
  16. izan:
    besarkan izan tempat ni...kak ain baru pestime dtg kat sini..tu yg rase mcm best jer...



    lya:
    mmg pun lya..dah makin sendat...semuanye nnpk sedap...makan jer la selagi boleh masuk...

    yan:
    org dah nk belanja...kite ikut jer la..lagi tempat mcm tu kann bukan selalu boleh gi...

    ReplyDelete
  17. NzA:
    sedappp...mmg sedap pun..bawak badan jer..makan selagi boleh makan...


    nani:
    mmg betul nani..rezekikan...makan jer la...


    MP:
    tak de dietnye MP..buat rugi jer...betul tu lain kali jer la nk diet...tapi entah bila???

    ReplyDelete
  18. MH:
    kalau dekat pun idak ler kak ain peginye MH...habis duit jer...ni pun sebab org belanjakannn...


    fitri:
    kenyang sampai kemalam...


    ladyzull:
    tak denye kak ain nak diet...belasah jer semuanye..

    ReplyDelete
  19. waaah sedap betul la nampak makanan tu..kellaaazz gitu kan kakAin hehe...mintak2 lagi murah rezeki kwn kakAin tu ye...amiiin

    ReplyDelete
  20. ieda:
    kak ain baru pestime sampai kat sane..mcm best jer..mmg cantik tp tu...


    qema:
    tu pun ambik sikit2 jer...rugikan kalau tak rase semua makanan kat situ..nak pegi entah bile la agaknye tu...


    AIM:
    betul tu..kak ain ni pun sebab org belanjakann...pegi jer la...

    ReplyDelete
  21. musti mahal makan kat sini...nak gak..hhehe..

    kak ain nmpk kurus jek...so takyah diet2 dah..

    ReplyDelete
  22. lazat sungguh mkn buffet. lagi lazat biler org yg banjer...kan3? heheheh...

    ReplyDelete
  23. kalau ada orang belanja makan macam ni..maunya makan berkali2..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini