15 February 2013

uzur...???

suatu senja punya cerita...tengok hanim masih bersantai-santai diatas katil...seronoknya nampak yee...selalu dia yang dulu pakai telekung sebab lepas solat nak mengaji dengan en.somi...

hanim dah solat maghrib ke...

hari ini hanim tak boleh solat...

kenapa pulakk???...

sebab uzur...period...

biar betulllllll?????....



** sebenarnya sajer jer dia tu...tiru ayat kakak-kakaknya bila tak solat...tokojutt omak ni haa kot iyo  umor soploh taun sudah period... badan lak kuwus kering jer...tak matang lagi pun dia tuu...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

16 comments:

  1. he3 blajar dari akak2 nyer yer...

    ReplyDelete
  2. lia:
    Mmg pun lia..ayat tu ikot kakak2 dia...

    ReplyDelete
  3. itulah ayat power kita dulu-dulu...

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha... sabar jer lah.. pandai anak kak ain mengusik maknye..hahaahha

    ReplyDelete
  5. Tak peeee sampai masanya nanti...hehe..

    ReplyDelete
  6. Hahaha..kelakar je hanim tu....farouk pn pernah ckp dia uzur masa blm puasa sbb nk ponteng puasa..bila tnya blajar kt mana, dia kata kakak slalu ckp mcm tu kalau xpuasa.....hehehe...

    ReplyDelete
  7. he2x..pandai hanim wat lawak.. ;)

    ReplyDelete
  8. Ain,
    Kalau uzur, cikgu sekolah anak saya suruh cakap ABC (Allah Bagi Cuti) kalau sesapa xleh baca Al-Quran masa kelas tilawah. Mungkin nak elak rasa malu pelajar nak habaq kat ustaz/ah & 'term' ni hanya difahami ustaz/ah & pelajar pompuan je! he..he.. Lani macam2 singkatan ada.

    ReplyDelete
  9. sekarang budak2 cepat matang dari segi fizikal..kdg2 kesian kerana mungkin dia rasa dirinya masih kecil..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini