05 February 2013

cermin mata...

assalamualaikum...

nak cerita pasal Yasmen Syafiqah...anak no 3...sejak masuk sekolah asyik la cakap...cikgu tulis kat depan tak berapa nampak...akhirnya bawak la dia kesini...


sedang memilih yang mana berkenan...dah rabun rupanya anakku ini  yee...
ingatkan main-main jer dia nii...sungguh kijammmm maknya ni kannn...huhuhu...

dah bertambah lagi seorang dirumah tu pakai cermin mata...dulu nurrin dengan en somi jer , sekarang yasmen pulak...memang ikut keturunan keluarga en. somi sebab adik beradiknya semua bercermin mata...termasuk la sepupu sepapat rakyat jelata ni semua...

 hanim pun nak jugak ker...tetiba pulak mata jadi kurang nampak...sabar jer lerrrr....




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

28 comments:

  1. Ada anak2 yang ingat pakai cerminmata ni macam 'sangat bergaya'. :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Ain

    nampak comel ......
    (boleh buat menantu...he he)
    buat kat mana tu....

    ReplyDelete
  3. saya pon rabun sket2 terutama bila tgk tv. tulisan sarikata tu selalu tak nampak. tapi buat x tau je mls nak pakai spek

    ReplyDelete
  4. comey dia bercermin mata...saya pun riso gak..adik beradik belah hubby semua pakai cermin mata..adakah anak saya juga akan pakai...???

    ReplyDelete
  5. masa sekolah dulu sll khayal2 pakai cermin mata...sbb nmpak cantik org pakai...:)

    ReplyDelete
  6. kesiannya....apa puncanya tu yer..

    ReplyDelete
  7. Anak saya dapat surat dr doktor suruh pegi kdai cermin mata cek mata mgkin rabun..

    ReplyDelete
  8. Makchaq pun dari kecik dah rabun, pakchaq pun rabun.. anak2 2 orang pakai cermin mata dari sekolah rendah, yang 2 lagi dah besaq baru pakai..yang kecik je x pakai..

    Comel pulak yasmen bercermin mata..

    ReplyDelete
  9. pakai cermin mata ada gaya sbb tu budak2 suka pakai cermin mata.. hehehe.. mamanya tak pakai cermin mata?

    ReplyDelete
  10. pakai cermin mata nmpk lbh matang & bijak...hehe

    aik! Hanim pun dh jd murang nmpk, btl ke tuh...???

    ReplyDelete
  11. budak2 skrg ramai yg kecik2 lg dah pakai spec.. maybe sbb byk berdepan dgn TV dan komputer..

    ReplyDelete
  12. Cantik Yasmin pakai spec...macam rupa si ayah pulak ...:)

    kakak ainaa pun dah pakai spec dah sebab silau..

    ReplyDelete
  13. rabun ni genetik jugak ye kak? fmly sy plak tak de sorg pon yg berkaca mata masa muda...melainkan mak ayah yg pakai bila nk membaca (rabun dekat)

    ReplyDelete
  14. rabun juga.... tapi jarang pakai spec.. time hadap pc je laa.. hehehe

    comel je yasmen :)

    ReplyDelete
  15. comey sangat lah anak2 dara ni berkaca mata

    ReplyDelete
  16. Zaman sekarang memang mcm tu kot kak.

    ReplyDelete
  17. nasib dapat kesan awal.. kalo tak lagi haru, nak belajar pon x selesa~

    ReplyDelete
  18. 2lh kan, trkdg bila anak2 ckp xnmpk kita buat xkisah...trkdg dlm hati ingatkn anak2 ni ngada2 pulak...huhuhu...kesian mrk. anak2 nza pn 2 org pakai spek..ikut belah suami yg semua adik bradiknya pakai spek....

    ReplyDelete
  19. family i.pun cam tu..now anak2 ada yg cakap tak clear bila cikgu tulis kat depan...keluarga rabun gamaknya..

    ReplyDelete
  20. welcome to the club..hehe sy pun mta empat jugak

    ReplyDelete
  21. family belah mak sy semua rabun..haha. kalau kami berkumpul sepupu2 semua pakai spek.

    ReplyDelete
  22. tringat anak2 kat umah, semuanya pakai cermin mata...

    ditakdirkn tersalah tempat cermin tu..satu rumah mencari, lucu..

    wlubgmnapun mereka juga pakai kanta sentuh..

    ReplyDelete
  23. comel anak dara Ain pakai cemin mata...
    Saya suka tengok budak2 pakai cermin mata....

    ReplyDelete
  24. ank mama pun pakai spec.waktu sekolah dulu..dia rabun jauh..skrg ni sejak dah kawen dah tak pakai spec.bila memandu..heran jugak mama..dah hilang ke rabun dia?..he2x..

    ReplyDelete
  25. Salam, Che Mid ni.. nape lama tak kunjung mengunjung ya, Che Mid follow semula ya..

    ReplyDelete
  26. risau bebudak skang kn..cpt rabun..ank buah drjah 2 lagi dh kna pakai spek sbb xnmpk..sian..zaman terkinja2 lg udah kna pakai spek..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini