19 February 2013

sejukkk...

assalamualaikum...

sejukkkknyeeee....cuaca kat luar pun dingin jer...bila masuk kat dalam ofis lagiii la dingin bukan dingin lagi sejukkk nasib baik tak beku jer...harus naikkan suhu econ ni...

bila dingin sejuk hampir nak beku macam ni rasanya sesuai pekena dengan air panaskan...sekejap lagi nak buat air minuman yang panas-panas...baru kurang sikit sejuk kann...

sebenarnya hajat dihati kite ni nak minum 3 ke 4 liter air satu hari, konon-kononnya laa kann...tapi hari ini terpaksa la dibatalkan hajat tu... sebabnya adalah tak sanggup weiii...mokcik turun tangga naik tangga nak gi ofis kecik lagi satu tuu...

sebabnya kalau minum air kosong banyak liter baik untuk kesihatan...ada benarkannn kawan-kawanku semua...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

23 comments:

  1. kita dpt minum 1liter pun syukur sgt...tp skrg kure sikit sbb sejuk jgk kat sini...

    ReplyDelete
  2. sama cm ofis sy..mcm dok dlm peti ais

    ReplyDelete
  3. sejuk lagi cepat kering tekak..so, minumlh air banyak xpa...

    ReplyDelete
  4. ye betul kak..minum air byk2 utk kesihatan..tp dok dlm opis ni x leh nak minum air byk2..seeejuuukkkk..asyik nak ke toilet je..hehehehe..

    ReplyDelete
  5. today memang sejuk lah sis..
    sbb kat rumah i, pepagi dah hujan..
    masuk opis bertambah sejuk ler..
    tapi u need to drink water...
    sbb dok dlm ekon...
    bagi kulit kita kering....
    tapi minum ler air kosong pepanas...
    terasa sedap jer hehehehe...

    ReplyDelete
  6. X dpt dinafikan, skg ni mmg sojuk kakain!

    ReplyDelete
  7. zura pon kureng minum air masak.. malas nak gi toilet.. ahaks~

    ReplyDelete
  8. saya kalau badan kurang air mula la rasa semacam.. so nak tak nak kena minum banyak juga :)

    ReplyDelete
  9. acu mampu 2L je kak
    belum berjaya ke 3L

    ReplyDelete
  10. Betul, asik nak ke toilet je.
    Pdhal saya cuma dok kat rumah yg takde aircond. Tapi cuaca mmg sejuk..kejap2 ujan.

    ReplyDelete
  11. Betul tu minum byk kena rajin jugaklah ke opis kecik tu,hehehe...

    ReplyDelete
  12. saya pun tak dapat nk minum banyak walaupun ofis tak de aircon...
    budak2 ni bukan boleh tinggal kerap bila cikgu nk ke tandas, mcm2 projek depa buat...
    p/s walhal ajar murid, minum air byk!

    ReplyDelete
  13. Betul tu ... 2-3 hari ni asyik hujan je...mmg sangat sejuk tapi aircond tetap on hehe

    ReplyDelete
  14. Betul tu ... 2-3 hari ni asyik hujan je...mmg sangat sejuk tapi aircond tetap on hehe

    ReplyDelete
  15. kalau cuaca sejuk,,,tak lalu nak telan air,,air panas ok ler

    ReplyDelete
  16. Kalau minum air banyak...mmng kena merajinkan diri ke bilik kecik tu...hihihi...

    ReplyDelete
  17. Mmg elok di amal kan minun air putih bnyk klu blh 2-3 litre sehari....blh bantu buah pinggang lancarkan kerja dia menapis bhn kumuh....heheee

    ReplyDelete
  18. IM bila sejuk-sejuk gini di ofis, mula la sengal-sengal tulang.

    ReplyDelete
  19. Makchaq kalau kat ofis pun kurang minum ayaq, malas nak berulang alik ke ofis kecik punya pasai la jugak..
    Balik rumah baru minum lebih sikit..

    ReplyDelete
  20. ehem..skrg ni hujan tak menentu..kalau hujan2 ni minum air memang nak bilik yg satu lagi la tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini