22 February 2012

kisahnya...

assalamualaikum...
nak cerita apa yee...tak banyak pun aktiviti beberapa hari ini..sebabnya tak berapa sihat kan...jadi bila dah kurang sihat jawapnya bawak-bawak la berehat jer  kat rumah tuu...

hari ni pun masih lagi lemau jer rasanya...masih ada rasa...
-sakit kepala...
-suara pun macam tengelam timbul jer bunyinya...
-batuk masih ada lagi...
-nak bernafas pun hidung ni macam tersumbat jer...
-terasa macam kurang oksigen jer...

mintak2 cepat la hilang rasa kesemua diatas tu...sebab jumaat ni nak pergi jalan-jalan bersuka ria...
ok la itu ajer...sahabat-sahabatku semuanya sihat ke hari ini...

alahaiii...nak letak tajuk kat atas tu pun pening jugak memikirnya...hemtam jer la janji ada tajukann...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

34 comments:

  1. lemau kenapa..peggy ke..?
    hope cpt sembuh k..

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh, nanti tak seronok pula nak bersuka2. :)

    Kakcik rindu nak bertemu dengan kawan2 lagi.

    ReplyDelete
  3. fieza79:
    hihihi tak laaa...

    hari tu demam + batuk+ selsema mcm masih ada saki bakinya lagi ni...

    ReplyDelete
  4. kakcik:
    tima kasih kakcik...nanti nak bersukaria tak best la pulakkann..hihihi...

    bila la kite nak bertemu lagikan ramai2 mcm tu...

    kat rumah saya ker kali ni???ada ke kawan2 nk dtg...hihihi

    ReplyDelete
  5. harap2 saki baki sakit makit yg ada tu cepat lah hilang ye..nnt org bersukaria akk dok tgk aje..frust menonggeng tau..huhu

    ReplyDelete
  6. Assalam ain, semoga cepat sembuh ya, mmg rasa tak selesa bila tak sihat. bykkan rehat ok

    ReplyDelete
  7. Salam Ain.
    Rehat tu penting Ain.. Mkn ubat jgn skip tau..
    Siapkan diri tu biar mantap untuk bersukaria hujung minggu..

    Take care..

    ReplyDelete
  8. sga cpt sembuh yer k.ain, tseksakan bila sakit nih..

    Sy alhamdullilah dah sihat, hr ni dh start keja..hehe

    ReplyDelete
  9. EmbunRosaliza:
    tima kasih..mmg rasa tak selesa..nak makan pun rasa payau jer tekak ni..chewahhh mcm org peknen plk rasanya..


    ieja amieja:
    hahaha..tu la harap2 saki baki sakit ni cepat la eloknya...


    Masya:
    tima kasih masya...

    ReplyDelete
  10. batuk ni yg lama nak hilang...
    cam iols - masih lagi batuk2 tu....

    ReplyDelete
  11. Deru Ombak:
    rasa mcm dah puas rehat kakya...
    tima kasih kakya..ubat mmg saya makan...

    nak jalan2 punya pasalkan...harap2 sihat la...


    Lya Colours:
    tq lya...

    hajar:
    alhamdulillah hajar dah sihat yee..selamat kembali bertugas...

    ReplyDelete
  12. miloais milo:
    mmg lambatkan nak hilangkan..air dah byk minum...terasa gatal jer tekak ni..

    ReplyDelete
  13. makan strepsils...
    minum air suam + madu...
    saya penah buat camtu
    InsyaAllah.. cepat baik, hehehe..
    take care.

    ReplyDelete
  14. Semoga cepat sembuh ya;)

    insyaallah...

    ReplyDelete
  15. jgn runsing2, mkn ubat, rehat, solat...insya allah pasti akk sembuh

    ReplyDelete
  16. yupp smoga cepat sembuh, akak semalam sehari asyik bersin2 jer.. tapi nasib baik ari ni ok je..

    ReplyDelete
  17. tak sihat? jgn la pergi hari jumaat tu, kang tambah tak sihat...musim panas selang seli dgn hujan, mengundang penyakit, hati2 tau.

    ReplyDelete
  18. take care. kena jaga kesihatan tau...

    ReplyDelete
  19. kesiannya ain..belum sihat lagi ke? ain kalau makan ubat kena pergi tidur..kena rehat..mana boleh duk BW mcm tu..hehehe..sori makcik kepoh berleter pulak..:)
    anyway ..take care ok

    ReplyDelete
  20. jgn lemau2 sgt sis...kalau sakit jumpa doctor...

    ReplyDelete
  21. ala ciannya, takpe jumaat ni nak jalan kemana tu? kalau gi shopping mesti kak ain sihat nanti, hehehe kan shopping itu ubat segala penyakit kih kih kih

    ReplyDelete
  22. ciannya..bawaklah berehat dulu, mkn ubat..klu dah sihat nanti barulah dpt bersuka ria jln2..moga cepat baik..

    ReplyDelete
  23. Semoga cepat sembuh kak..kalau badan tak sihat mmg rehat kat rumah jela , nak keluar jalan2 tak best juga..take care.

    ReplyDelete
  24. Berehatlah supaya sihat sepenuhnya nanti tak seronok nak jalan2.

    ReplyDelete
  25. cuaca tak menentu skrang ni..bnyakn minum air masak dan rehat secukupnya.klau tak sihat tak seronok nak bersukariakan..

    ReplyDelete
  26. musim org tak sihat agaknya kak...

    ReplyDelete
  27. alahai siannya...masih x sihat lagi,biasanya klu batuk ni payah btl nak cepat baik kan....

    bykkan minum air masak n klu ada madu blh juga minum madu... :)

    ReplyDelete
  28. hari ni kebanyakan bloggers yang IM ziarah, tak sihat jer...

    ReplyDelete
  29. semoga cepat sembuh sepenuhnya kak ain.. baru best sikit nak berjalan2 bersuka ria nnt..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini