17 February 2012

dapat certificate...

assalamualaikum dan semoga ceria dihari hari jumaat yang indah ini...

terima kasih ye doa dari sahabat-sahabat semua supaya kite cepat sembuh dari batuk + selsema + sakit tekak tu...memang sengsara...tu baru jer sikit dugaan allah bagi penyakitkan...

hari ini masih kurang sihat lagi...ingatkan hati tak mau datang kerja hari ini tapi malu la pulak hari tu dah banyak hari ambik cutikann,bila  rasa tak tahan sangat asyik bersin jer dari pagi tadi...malu la pulak rasanya dengan kiri kanan depan belakang jiran-jiran semeja kat opis ni...apa lagi kite pun pegi klinik in-house kat tempat keja ni...agaknya akak ni buat muka kesian kat dokter bertugas dapat lah sekeping certificate walau pun tak mintak... huhuhu MC ler  hari ni...

sekejap lagi nak balik ni...sampai jer kat rumah nak makan  ubat lepas nak bommm...beradu ler...harap-harap lepas kembali sihat semula..tak larat nak bersin batuk ni...nak tercabut rase hidung dengan anak tekak ni....

pagi tadi minum ni ambik ni + dengan air mineral jer...

biasa la kite ni kan suka minum air yang macam ni...sedappp tuuu...

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

31 comments:

  1. "salam ain..bykkan berehat k..smga cepat sembuh..eh,kita pun suka air tu..tapi kita suka perasa srtawberry..mmmmm.."

    ReplyDelete
  2. tiba tiba terasa nak minum air dutch lady! haha

    ReplyDelete
  3. Suka gak air kotak dutch lady chocolate ni kak..bila tak sihat mnm susu ni pun rasa dah kenyang..

    ReplyDelete
  4. Kenyang minum air kotak tu Ain. Selamat berehat ye Ain... take care!

    ReplyDelete
  5. lepas berehat compom lbh cergas nnt..t.care..

    ReplyDelete
  6. dpt mc ye kak, rehat tau, moga segera cargas ;)

    ReplyDelete
  7. Byk2 berehat. Kuatkan semangat. Actually, semangat yg kuat yg bt kite lekas sembuh dr sakit.

    ReplyDelete
  8. ambik masa jugak tu...
    jaga diri baik2 ye ain...

    iols - masih batuk jugak ni
    adehhhhh!~ memang rasa nak tercabut anak tekak setiap kali batuk...
    segan gak ngan opismates ni - sebab kekadang terlebih kuat plak bila batuk!
    hiks

    ReplyDelete
  9. kalau minum oren jus lagi ok
    tu ain..hihi

    semoga cepat semboh ye bucuk2 :)

    ReplyDelete
  10. dah dapat mc tu..kena rehatlah....jaga diri ya Ain...semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  11. Ntah kenapa Kak Azie tak minat air yang bersusu macam nih. Lebih suka air jus yg takda susu.

    Get well soon, AIN.

    ReplyDelete
  12. sama la kita xsihat...huhu

    bezanya k.ain bommm kat rumah, sy kat sepital...huuuaaaaaaa....

    ReplyDelete
  13. Salam,
    Moga kembali sihat. LF hari2 minum dutch lady low fat ..1 kotak tak cukup ... bagus utk kesihatan

    ReplyDelete
  14. Salam ainnoraini,

    Semoga cepat sembuh ya ainnoraini....Ducth Lady tu memang sedap.....

    ReplyDelete
  15. moga cepat sembuh..
    kat sini cuaca panas..jadi minum air batu..anak alahan..pun kena batuk2,

    ReplyDelete
  16. suke dlady yg susu penuh krim,psl coklat badan panas..huhuhhuhu...

    ReplyDelete
  17. take care..moga cpt sembuh ye....

    ReplyDelete
  18. take care,,moga cpt smbuh yer:-)

    ReplyDelete
  19. moga cepat sembuh.. i kena batuk sampai hilang suara last 2 weeks. haru je rasa..

    ReplyDelete
  20. salam ain....
    harap2 hari dah sihat lah ye....
    air tu kalau ada air lagi ngancam...hihihi..

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. semoga kak ain cepat sembuh...

    memang tak best biel asyik bersin dgn batuk ni...suara kite jek dgr dlm opis..org lain sume senyap..huhu

    ReplyDelete
  23. semoga cepat sembuh.. tido cukup2.. ubat selsema tu gerenti ngantuk..

    ReplyDelete
  24. salam kenal dari kami sekeluarga.....

    air kotak tu kalau tak sakit pun sodap tu... haaa3x

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini