26 October 2014

Assalamualaikum...

 Assalamualaikum,

Bersiaran kembali...mula-mula nak sapu habuk-habuk kat rumah ni dulu ye...sudah berbulan-bulan tak jejak rumah ni...dah semak samun...

Harap-harap masih ada yang ingat lagi pada tuan rumah ni yee...minta maaf ye kawan-kawan semua, sejak semenjak dua menjak ni tuan rumah ada penyakit ...tapi jangan risau penyakit tuan rumah ni tak merbahaya pun...tuan rumah ni cuma ada penyakit malas jer...harap-harap lepas ni tuan rumah bertambah-tambah rajin bersih-bersihkan rumah ni...

Jemput makan kawan-kawan semua..

Sarapan, makan  nasi goreng dan lempeng buat sendiri cicah dengan kuah asam pedas pari...perangat jer..lauk lebih malam tadi sebab tak nak membazirkan...



Buat masa ini hanya ini dulu ye...in shaa Allah jika ada rezeki kita jumpa ye...nak bersiap-siap pergi kenduri bertunang anak sedara en.asben di Sungai Buluh...nanti kita sambung lagi ye...
Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

9 comments:

  1. assalam kak ain...mish u lah!
    lama tak makan lempeng, tengok entri ni dan2 terasa nak buat..cicah sambal sardin pun sodap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss u 2 jgk murni...
      sambal sardin mmg sodappp..

      Delete
  2. sedapnya asam pedas ikan pari
    dah lama tak makan ikan pari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau rmh kita dekat boleh je kak ain hantarkan rasa asam pedas pari ni..tapikan tihara, kak ain tak makan ikan pari..rakyat jelata kat rumah ni je yg makan..

      Delete
  3. lamanya ain menghilangggggg....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hilangggggg...sekejap je nza, saya ni sekejap timbul...sekejap tengelam...

      Delete
  4. rindu umah kak ain lah. tempat saya n anak2 numpang tido dan berurut sambil cari rejeki. alhamdulillah.. rindu gaks kat kak ain

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini