14 March 2014

Salam sayang buat semua...

assalamualaikum...

Bertemu kita kembali dialam maya...hari ini kak ain nak sapu segala habuk dan sawang-sawang yang ada kat rumahku ini...nanti bila sudah disapu bersih-bersih baru la senang hati nak jemput kawan-kawan datang bertandang kat rumah ni...Kali terakhir update bulan bulan 12 yang lepas...agak lama jugak tuu kan...agak-agaknya masih ada orang ingat lagi ke kat kita ni yee...besar sangat harapan masih ada yang masih ingat..chewahh dah macam retis la pulak...


Hari ini sudah masuk hari kelapan kehilangnya...tiada daya nak ucapkan dengan kata-kata...turut sama bersedih..cuma mampu berdoa...berdoa dan terus berdoa...in shaa Allah dengan kuasa Allah tiada siapa yang tahu...agar mereka semua dalam keadaan selamat...setiap hari menunggu berita dengan penuh debaran...Ya Allah kau permudahkanlah dalam usaha pencariannya ...


Mulai hari ini nak berazam, niat hati nak update hari-hari...harap-harap menjadi la kann...nak berhenti menulis rasa macam tak boleh la boleh la pulak...rasa seperti sayang nak tinggalkan blog kesayangan ini...sebab dengan adanya blog ini dapat kenal kawan-kawan baru dan ada juga selama ini sekadar bersembang dialam maya saja dan akhirnya dapat  berjumpa dialam nyata...

Masih ingat lagikannn...saja jer nak letak gambar ni kat sini...kot ada yang rindu kat kakain kann...ini bersama blogger Ayu...dari  NASI KERABU BUAH TANJUNG...

Ok la itu saja untuk permulaan hari ini...nanti kita sambung lagi yee...salam perkenalan dan salam sayang dari kak ain buat semua...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

8 comments:

  1. kak ain!!! rindu!!! mana pergi??

    ReplyDelete
  2. Doakan moga mh370 ditemui dengan selamat

    ReplyDelete
  3. welcome back to blogging world.... jangan nyorok lama2 lagi ya!!!!

    ReplyDelete
  4. Selamat kembali ke alam maya Aini...nekcik pun rindu nsk cerita ceriti

    ReplyDelete
  5. ahalh, lama sungguh ain rehat....selamat kembali ain...miss you.

    ReplyDelete
  6. haaa akhirnya !!! hihi

    ~ keep praying for MH370

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini