20 November 2014

20 tahun...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah diucapkan padamu Ya Allah, dengan rasa syukur atas segala nikmat yang diberikan selama ini kepada kami suami isteri...pada hari ini 20.11.2014 genap usia perkahwinan kami yang ke 20 tahun...rasa macam sekejap jer dah 20 tahun...

ini lah kami...

Bermacam-macam pahit manis yang telah kami lalui...suka duka telah kami rasai bersama-sama. Apa yang penting hidup bila sudah berumahtangga kita kena ada sifat tolak ansur...baru hidup aman damai dan bahagia...tapi tipu lah kalau kata tidak ada gaduh-gaduh, masam-masam muka...merajuk...terlepas cakap, terkecik hati. Senang kata semua adalah...kalau dah marah,hangin satu badan, kadang- kadang meroyan jugak pada pasangan kita tu, tapi kita cepat-cepat  mintak maafkan...jangan disimpan dalam hati lama-lama...

Ini kami sekeluarga...

Tiada hadiah pun tak apa, cukup sekadar kasih sayang dan kebahagian yang seadanya...cuma doa kami agar Allah panjangkan kasih sayang kami sehingga hujung nyawa dan bahagia disamping anak- anak yang amat kami sayangi...itu adalah hadiah dan harta yang paling bernilai buat kami...

Ok itu sahaja ye kawan-kawan...kalau rasa ada apa-apa yang hendak diucapkan adalah amat dialu-alukan...hahahaaa ngada la tu ko kan ain...ingat retis ke...

Jumpa lagiii....






Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

20 comments:

  1. Alhamdulillah. semoga berkekalan dan bahagia selalu buat akak sekeluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. selamat ulangtahun perkahwinan kak ain.. semoga terus kekal bahagia.. Tak lama lagi dapatlah menantu pula ye..hehe

    ReplyDelete
  3. cantik2 anak kak ain macam mak dia hihi
    kak ain nanti email kat kita alamat kak ain
    nak jemput adik kita kawen
    mana tau kak ain balik melaka ke hihi

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...
    Selamat Ulangtahun perkahwinan...
    semoga berbahgian hingga ke akhir hayat...
    wahhhh lawa nya anak2 dara u sis...

    ReplyDelete
  5. Happy anniversary. Alhamdulillah dah 20 tahun semoga kekal dan bahagia sampai bila2.

    ReplyDelete
  6. Tahniah dan Alhamdulillah... buat ain dan suami :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Tahniah...

    Semoga terus berbahagia bersama hingga ke Jannah. Aaminnn... :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, tumpang syukur dan hepi
    tengok teman-teman hepi :)

    ReplyDelete
  9. TAHNIAH ani dan suami...moga terus bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah kak..
    satu tempoh y cukup matang..
    lya doakan moga agar rumah tangga akak akan terus harmoni & kekal selamanya setia ke hujung nyawa.. amin

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..Tahniah Happy Anniversary..semoga terus berkekalan selamanya

    ReplyDelete
  12. Alhamdulilah hepi anibesari semuga kasigh saysng berkekalan hingga ke jannah amiin
    samalah tarikh anibesari kita cuma nekvik awal 11 tahun

    ReplyDelete
  13. Alhamdulilah Kak.ain...semogo berbahagia hingga ujung nyawa!

    ReplyDelete
  14. Selamat Tahun Baru 2015.... semoga tahun ni memberi kebahagiaan untuk kita semua

    ReplyDelete
  15. repect orang yang mampu bertahan lama macam ni, mesti dah banyak pahit manis yang penah ditelan kan? terutama masa awal2 kawen dulu... tahniah dan semoga kekal bahagia bersama keluarga hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  16. selamat semoga langgeng sampai hari kiamat kelak amin,,,














    Obat Gagal Ginjal Tradisional

    ReplyDelete
  17. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  18. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    ReplyDelete
  19. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini