18 November 2014

Sotong oh sotong...

Assalamualaikum...

Kenapa tiba-tiba tajuk sotong...sotong oh sotong...hatiku ini sudah tertarik cerita Suamiku En. Sotong setiap malam Isnin. Sebenarnya kak ain ni jarang-jarang sangat tengok cerita bersiri ini, bukannya apa takut terjebak dan terus jadi sawan...tapikan sesekali jadi sawan best jugakkan...

Dah terlanjur cerita terjebak dan sawan ni kann, ada lagi satu sawan tengok tv ni...sawan malam ahad, mesti dah tahukan...kak ain sudah terjebak terus jadi sawan menunggu depan tv, cer teka sawan apa tu kawan-kawan...tau kannn...apa lagi tengok artis otai-otai menyanyi...syok weiii...memamg terbaik laaa...tak sabar nak tunggu hari ahad dan isnin...kan dah sawan tuuu...

Ok la ye...itu la saja untuk hari ini punya cerita...kita jumpa lagi...sayang semua yang masih ingat kat kak ain ye...sejak dah banyak umur ni dah semakin bertingkek- tingkek nak bahasakan diri kakak la pulak...







Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

18 comments:

  1. sy tak tgk citer tu sbb sy xminat sharnaz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo anne tak minat sharnaz ye...
      K.ain ni nk kata minat sgt tu la jgk...sbb dah tertengok mcm best la pulakk...

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kalau weekend kak zai jarang ada dirumah.Itulah sebab selalu termiss rancangan yang best tp kadang2 tu ada juga tengok tapi belum jadi sawan hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ni kalau.dah ikut cerita bersiri ni mmg susah hati kalau termiss...tu yg kadang2 buat tak nampak je cerita2 bersiri ni..

      Delete
  3. alaa.. kami takde astro.. mmg tak tengok la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok la tak.ada astro..tak le terjebak rai...

      Delete
  4. Kakcik ingat nak beli juga novel SKES tu...tapi di Popular takde diskaun...hehehe...

    Kakcik pun tengok gegarvaganza tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun nak beli jgk novel tu k.cik...tp tak sempat2 lagi...

      Geng la kita k.cik ye tengok gegarvaganza tu..suara diarang mmg baguskan...

      Delete
  5. Sotong yang saya suka ialah sotong goreng tepong...yg tu mmg boleh sawan ketagih jugak makannya..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sotong tu mmg sedap tuan doktor...k.ain pun sawan jgk pekene sotong goreng tepung...nyumm2

      Itu sotong sekadar cuci2 mata jer...hiburan semata2...hihihi..

      Delete
  6. Salam kak ain. Mcm dah lama je tak ke sini. Hahahaha! Tapi kan kak, sy klu tgk cite tu...muka mst berkerut. Kenapalah ya? Hahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam fara, terima kasih sudi singgah ye...
      Muka berkerut..knp ye..sbb tengok shanaz punya lakunan ke?..

      Tetiba k.ain berkerut muka ni fara...sedang memikir...kenapa fara jd mcm tu...hahaha..

      Delete
  7. saya da lama x sampuk sawan tgk drama bersiri... sbb slalu x sempat melepak tgk tv, dok kartun je tv d umah he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lia, dulu2 k.ain mcm lia jgk...tak ada peluang nak tengok tv cerita kesukaan...anak2 pun tengok cerita kartun...skrg ni masa maknya kena sampuk hantu tv la plk..kadang2 tak larat nak tengok tv dah terlelap hanyuttt depan tv...

      Delete
  8. memang lawok sharnaaz ahmad tu
    kak ain, nanti email kat kita alamat kak ain
    nak jemput adik kita kawen hihi
    liya366@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Rumah Zura x de astro.. tak dpt lah nak layan.. tapi nampak jugak org duk citer2 pasal cerita nih kt FB. hehehe

    ReplyDelete
  10. Saya tak terjebak, astro pun takde..acaner?

    Tapi tau gak citer ni sbb kwn2 asik bercerita kat grup wasap.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini