18 January 2011

selamat sampai....

Jam 1:30pagi  dpt sms dr my laling... dgn ucapan alhamdullilah selamat sampai Ricardo UK…Lebih kurang pukul 1:00pagi Malaysia  sampai kat lapangan terbang Heathrow..waktu kat sane lebih kurang 4:00ptg… selama 13 jam berada di perut kapal terbang…berada diawang-awangan…mahu tak risaukann…selagi tak dpt sms selagi tu rase tak tenteram…

Nak buat mcm mane dah kerjakan…ade meeting kat sane..kene la pegi jugakkk..tinggal la kite kat sini menguruskan anak2…dari A sampai la Z…nasib baik semuanye dh besar tak ler susah sgt…tak mcm dulu2 pening kepala dibuatnye...bile bapaknye tak de mase tu la nk demam la…mlm2 pun bawak la jugak maknye gi klinik…redah jer ler…sekarang ni ade la senang sikit…boleh la jugak tolong maknye mane yg patut...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

17 comments:

  1. Alhamdulilllah dh slmt sampai ke destinasi yg dituju.

    ReplyDelete
  2. selagi hubby tak sms sampai ke tempat di tuju
    mmg hati kita tak temteram juga

    wah..bestnya ke UK
    byk kirim brg ke ^_^

    ReplyDelete
  3. azzey:
    alhamdulillah...selamat sampai
    bertolaknye pagi semalam...

    ReplyDelete
  4. ati:
    mmg risaukan ati.. tak kire la dekat ke jauh ke mesti risaukan...

    ala dienye pergi kerje ati...tak sempat entah tidak...pegi pun tak lame minggu depan balik dah...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dh slamat smpai....nk wat camnekn dh trpaksa uruskan semuanya bila suami xde.....

    ReplyDelete
  6. jauh tu....kerinduan la k ain...

    ReplyDelete
  7. selamat menguruskan semua.


    ps : kita seronok sebab abg tak jadi pergi sana jugak minggu lepas.. kalau tak CNY baru dia balik.

    ReplyDelete
  8. NzA:
    betul tu..siapa lagi nk mengurus anak2...kite la kan..dah suami cari rezeki...

    ReplyDelete
  9. suzie:
    hehehe...mcm2 rase ade suzie...bile dah mcm ni semua benda kene uruskan sendiri...

    ReplyDelete
  10. azrina:
    hari tu ingatkan tak jd pegi...tibe2 jer kene pegi la pulak...

    *seronok la ye reen...abg tak tak jd pegi...mungkin lain mase la pulak yeee...

    ReplyDelete
  11. maknya mesti rindukan bapaknya,kan?hehehe

    ReplyDelete
  12. hamizah:
    rindu la jugakkk...
    sayang bini ditinggal2kannn...tu yg selalu kene tinggal jer ni...

    ReplyDelete
  13. sian ain..tapi takpe anak2 dara dah besar..

    ReplyDelete
  14. sib baik ank2 dh besar, ada gak teman borak

    ReplyDelete
  15. suri solehah:
    dah besar ni senang la sikit...tak byk ragamnye mcm mase dia org kecik dulu2...

    ReplyDelete
  16. syariza:
    bukan setakat teman borak jer syariza...
    suruh buat kerja rmh jugak...buat same2...pas tu bile dh ramai anak dara semuanye kene bagi2kan tugas..

    ReplyDelete
  17. kak ain kalau ikut best tuh hihihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini