18 January 2011

sekali sekala membebel...

ade sesiapa suke membebel....
saye ni... bukan jenis suke membebel sebenarnya…tapi bila dah beranak pinak ni, mcm selalu jer membebel la pulakkk....mase sblm kahwin elok jer...nak tinggi suara pun malu...control ayu gitu…sekarang ni...ala2 tarzan pun ade la jugak...bila dah hangin satu badan dah mariii….ambik kou…

dengan anak2 sekali-sekala kene jugak bebel…tapi berkali2 la jugak kene bebel dgn maknye ni…kalau tak….tak jalan…tapi membebel   tanda kite sayang dan mengambil berat tentang dia org tu… tapikan bile mak ni senyap jer…tanya la pulak…knp  senyap jer mcm sunyi sepi jer…baru dia tau betapa berharganye bebelan maknye ni…

sesekali bebel jugak dgn somi tu...kalau selalu sgt bebel dgn somi rasa tak sampai hati jer...nnt ape hal bini aku ni…asyik pot pet pot pet jer…serba tak kene…
sekarang ni somi gi outstation mcm sunyi la pulakk…tak de kwn nak mencurahkan perasaan…nak masam2 muke gitu…chewah… time cam ni baru teringat kat laki yer…




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

17 comments:

  1. salam ainoraini..
    he he..rasa lucu..teringat cerita kawan diopis ni..
    dulu katanya..isteri dia..nak dengar suara pun susah..
    sejak anak dah tiga..katanya..dah jadi tarzan pulak..

    ReplyDelete
  2. salam ain,
    kita ni suara halus macam kartun
    so bila dah marah
    suara jadi nyaring...
    buyuk bunyinye bila mula membebel..huhu

    ReplyDelete
  3. Kita dah jadi mak ni memang cenggitu. Masa berangin, Tarzan pun kalah.

    Tapi bila cik abang takda, terasa benor sunyi. Bukan saja sunyi takda kawan nak borak, tapi takda kawan nak ajak bergaduh... hahahahaha

    ReplyDelete
  4. biasalah tu, bila jauh mesti rasa rindu.. rindu tanda sayang

    ReplyDelete
  5. sesi lepaskan rindu ye..
    ehehee

    ReplyDelete
  6. yelh, sejak jd ibu dh mula pndai bebel la...hi....

    ReplyDelete
  7. kak erna:
    saye pun lebih kurang mcm tu la kak erna..
    sekarang anak2 dh besar kurang la sikit mcm tarzan...

    ReplyDelete
  8. ati:
    ain pun same jugak...
    anak2 ade jugak ckp maknye ni dah mcm mak sinchan...ade ke patut...kelakar la pulakkk...

    ReplyDelete
  9. azieazah:
    betul sangat2 tu kak azie...tak de kawan nak gaduh...sunyi la pulakkann...

    ReplyDelete
  10. IM:
    iye ke...saya dekat ke jauh ke..sentiasa bau wangi jer..hehehe...

    ReplyDelete
  11. Mata hati:
    rindu la jugak...
    tapi disebabkan sibuk urusan kat rumah...kdg2 terlupe la pulakkk nk rindu2 ni...hehehe...

    ReplyDelete
  12. NzA:
    tibe2 jer pandai membebel...
    tapi untuk kebaikan apa salahyekann...

    ReplyDelete
  13. teringat kat mak nor..dulu2 suka bebel kat kitaorg hihihihi..btl kak ain bebel tanda syg kan

    ReplyDelete
  14. ain ckp cam tu ingat kt hubby saya dia kata mama hang dulu ckp mcm nak makan tai telinga..pelan2 je tp telinga dia..skrg ni kdg2 kalah tarzan huhu

    ReplyDelete
  15. kdg2 tu terbebel gak, tambah2 bila dah berangin..dh habis bebel baru rasa cian ngan cik somi yg kena tahan telinga ...hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini