02 January 2011

penutup 2010...

penutup kenduri kahwin 2010  kenduri kahwin anak SIL pada malam 31.12.2010
 posing dulu sebelum bertolak kemasjid...
 menunggu tok imam berceramah memberi nasihat kepada pangantin dan untuk semua yg ade hadir mlm tu jugak...alahamdulillah semuanye berjalan lancar dan sah lah menjadi suami isteri dgn sekali lafaz....
dan malam 2011...sambung lagi...ade makan2 lagi...apa lagi pasal makan no hal...kite pun nyebok2 la jugak kat majlis tu....jom nengok gambar lagi...
sampai jer...terus la gi tempat yg dah disediakan untuk kami sekeluarga...sarimah name SIL...
 
bersama SIL- baju kuning keemasan tu...& bersama saudara mara...menanti ketibaan jemputan....
masa ni ler...berkumpul bersama saudara marakan...mcm2 cerita ade...

 gambar atas pelamin & pas tu acara potong kek pulakk...

sebelum balik posing lagi...itu  ajerrr....

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

11 comments:

  1. salam ainnoraini..salam dan selamat tahun baru 2011.
    meriahnya majlis..selamat pengantin baru..semoga terus berkekalan..

    ReplyDelete
  2. salam..

    selamat pengantin baru buat dua mempelai..
    dan selamat tahun baru buat kak..

    ReplyDelete
  3. tak lama lagi giliran IM buat kenduri anak IM. raflah la ni..

    ReplyDelete
  4. Salam ain,

    Kalau dah nama pun perempuan tak boleh nampak bunga. Bergaya dgn bunga tersenyum simpul.

    Meriahnya....

    ReplyDelete
  5. cantiknyer pengantin..selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  6. Cantiknya pengantin...

    Tahniah dan selamat penganti baru...

    ReplyDelete
  7. Salam kak ain..:)

    tahniah & sampaikan ucapan selamat pengantin baru kat pasangan mempelai..moga berkekalan ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  8. salam..'grand' majlis tu..semoga pasangan pengantin bahagia hendaknya...

    Selamat Tahun baru 2011...azam baru....

    ReplyDelete
  9. Selamat Tahun Baru 2011
    Ramai yang mengambil kesempatan bernikah pada tarikh 1.1.11

    ReplyDelete
  10. kak ain cantik pengantin tuh
    bestnyer mkn nasi minyak
    yg bestnyer dpt tpt special gitu

    ReplyDelete
  11. mmg cntik pngntin tu.. meriah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini