14 January 2011

makan..makan dan makan...

hari ni keluar dgn kengkawan...biasa la hari jumaat kan panjang sikit waktu rehatnye dn panjang la jugak langkahnye tu...t/hari tadi  makan nasi kukus...sedap...kenyang...
bile kat opis mate pun dah mula berat jerr....maklum la dh kekeyangan...
 ini la dia nasi kukus tu...kene pulak dgn sirap bandung....
ini menu hari ni...semalam lagi la meriah...
nak tahu makan ape...ni org belanja kene la..
order lebih2 sikit..hehehe..bukannye selalukannn...
ini la dia...kite org makan steam boat food...
kat submit subang jaya....bukan itu ajer kite ade lagi...


nasi goreng cendawan special....ade lagi...
ni yg paling kite suke...
ape lagi...banana split ler....jemput ler makan jgn malu jangan segan....
hehehe dan ini pulak.......
ini pulak muke org dah kekeyangan...
alhamdulillah semoga Allah  murah rezeki 
org yg belanja tu...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

23 comments:

  1. Alaaaa... kenapa tak ajak kakcik sekali dua kali??? hehehe...

    ReplyDelete
  2. Salam Ain..akk pun nak ikut..sekali sekala org belanja tentu meriah heheh

    ReplyDelete
  3. kakcik:
    nnt ain ajak kak cik sekali ye...byk kalai pun tak pe..jgn tak sudi pulakkk tau...

    ReplyDelete
  4. nurunyunni:
    org belanakann.. mmg la best..tak payah byr..

    ReplyDelete
  5. kiranya hari makan sedunia la nie ye...best 3X...

    ReplyDelete
  6. Salam...

    Tak pernah lagi makan banana split tu...sebabnya saya tak bepa suka aiskrim...sedap erk!

    ReplyDelete
  7. salam ainnoraini..hari ni pun akak kekenyangan....sebab n9 cuti..dah masak2 akak pun makan..dari pagi..sudahnya kekenyangan..

    ReplyDelete
  8. Kak Rosaliza:
    no hal...ape salahnye...dari alam maya kite kite jumpa kat alam nyata la pulakkan...

    insya allah ye...

    ReplyDelete
  9. nza:
    kire2nye mcm tu ler...sekali sekalakann...

    ReplyDelete
  10. en razak:
    banana split tu..sedap en razak tapi pada yg suke ler...saye mmg suke makan aiskrim...yum yum..

    ReplyDelete
  11. kak erna:
    N9 cuti yer...seronok la kak erna bersantai2 kat rmh...jeles mcm ni...

    dah kenyang ape lagi baring-baringan...

    ReplyDelete
  12. steamboat favourite saya tu....
    banana split...mengancam nye!

    ReplyDelete
  13. Ehhh Summit tu?

    Steamboat FLAMING ker tuh?

    ReplyDelete
  14. wah..sedapnya..ajaklah kak sal makan sekali..huhu

    ReplyDelete
  15. Bila tengok blog Ain kali ni terasa lapar lah.. he....

    ReplyDelete
  16. Akak kurang sihat buatmasa ni..tapi bila tgk blog Ain ada banana split ngan steamboat..terus rasa sehat...heh..heh..

    ReplyDelete
  17. kak ida memang suka tol bab makan2 ni wlupun kak ida ni nmpk kecik je..aduss..laparlah ain...

    ReplyDelete
  18. bestnya kalau bab bab makan...tambah2 kalau org yg belanja...belasah je...hehehehe...

    ReplyDelete
  19. nyumm nyumm..cukup menyelerakan. saya bab makan ni mmg anytime jer boleh rasa lapar ;)

    ReplyDelete
  20. sedapnya..makin sedap bila free,kan?

    ReplyDelete
  21. wah bestnyer kak ain..
    meleleh air liur tgh2 lunch time nih

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini