05 December 2013

macam betul jerr...


Jommm...kita sama-sama renungkan..
macam betul jer...macam benar je kannn...



walaupun sekadar lakaran gambar kartun jer...tapi memang itu la keadaan kita yang sebenar-benarnya kannn...hidup kena diteruskan...maka berjimat-jimat la kita...tapi bila tengok dan dikajikan semula tak tahu nak berjimat dari segi manakann...sabar jer laaa...

*gbr tu copy paste dari FB...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

14 comments:

  1. Sambil baca sambil kakak senyum ain..
    Banyak kebenarnnya - betullah tu..

    ReplyDelete
  2. Kak Ain kat mana2 pun sama je tak ada harga barangan yang semakin menurun... Kalau pergi Bandung 5 tahun lepas harga pun dah beza kalau kita pergi tahun ini...eheheheee...

    ReplyDelete
  3. Betul kakain! Sy sokong 110%. Heheheh~

    ReplyDelete
  4. senyum sendirian....
    hujan saja turun yup...
    itulah hakikat kita kena terima....

    ReplyDelete
  5. betul tu kak...mmg itu la kenyataannye skrang....aduh...perbelanjaan kene berhemah bile semua bende makin nain....

    ReplyDelete
  6. betol.. skrg memang terasa akan kenaikkan yang membebankan tuh~

    ReplyDelete
  7. Betooolll sangat kak. Maka 5 tahun akan datang, kita pangkahlah berhati2.

    ReplyDelete
  8. Tersgttt lah betulnya sis...apa ikhtiar kan...berjimat dah sehabis jimat dah ni....tak tau mana lg yg harus di cut..cut dan cut kan lagi...

    ReplyDelete
  9. Mmg betul.. buat darah pun naik...

    ReplyDelete
  10. Betul lah tu. Lsma lama sok ramai rakyat malaysia yg sakit. Darah tinggi. Kencing manis dll.

    ReplyDelete
  11. Betul tuh.. nasib baiklah harga tudung kat butik Artie tak naik juga... jadi sama2 kita beringat...sama2 lah kita jimat :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini