13 March 2013

semalam dan hari ini...

assalamualaikum...

pukul berapa sekarang???....

sekarang bukan time tu yee...tu ambik tadi...nak citer semalam tak pakai jam tangan masa datang kerja....punya la susah sebab dah terbiasa pakai jam kan....kalau keluar gi mana-mana mesti pakai jam...kalau tak seperti ada benda yang kurang...kejap-kejap angkat tangan....kejap-kejap angkat tangan nk tengok jam...kiranya semalam akakk banyak exercise tangan ler gamaknya tau...kuwuss weii tangan akakkk huhuhu...


hari ini bawak bekal lagi tau...jimatkannn....ialah akak kan nak beli bungalo diatas bukitkann...kene la berjimat cermat   ...harga bunggalo kan ribu riban...sudah2 la tu berangan nk rumah bunggalo la plk...bersyukur apa yang ada....ok sekejap lagi nk mamam....

Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

21 comments:

  1. As salam kakain... saya pun kalau x pakai jam jadi kekok jerk..
    Yalah kak, bwk bekal lg jimat dan confirm2 lbh sdp lg dr beli kat luar :D

    ReplyDelete
  2. bwk bekal mmg jimat.. boleh wat main bowling ujung minggu he3

    ReplyDelete
  3. same la kiter hari-hari bwk bekal :)

    ReplyDelete
  4. hari hari bwk bekal... cuma ari ni jer tak...hehehe....jimatkan...

    ReplyDelete
  5. rajin masak pagi2 bw bekal yer

    ReplyDelete
  6. cheqna macam malas pulak nak msak pagi2..malas nak bangun awal2 kot..hahaha

    ReplyDelete
  7. dah 3 tahun juga tak pakai jam tangan..tengok time kat hp saja

    suka bawa bekal juga, jimat...

    ReplyDelete
  8. Eh, sy pun bwk bekal pi opis. Bukan nak beli banglo kakain. Tapi nak beli jet peribadi. Hahahahahah!

    ReplyDelete
  9. Aina jam tangan dah 2 tahun masuk workshop...

    ReplyDelete
  10. takde jam tangan pun takpa...saya tgk henfon punya jam...ekekekeke

    ReplyDelete
  11. akakpun sekarangni suka pakai jam tangan... tapi takder pun takper...

    ReplyDelete
  12. saya pun boleh di kata hari2 bawak bekal..sakit hati dgn kafe sebelah tu
    caj ikut suka..ada hari ambik makanan yg sama tp setiap hari rega berbeza
    perut saya x memilih..janji kenyang cukuplah

    dah lama x pakai jam
    tgk jam kat henpon je

    ReplyDelete
  13. kalau kat tempat kerja saya, dulu2 bila bawak bekal kawan2 kata nak simpan duit p haji...
    mudah2an masin mulut

    ReplyDelete
  14. sama la kita k.ain...nk g mana2 xpakai jam rasa xlengkap. Bawa bekal bukan saja dpt jimat...terjamin dr segi kebersihannya...satu lagi masak sdiri ttunya sedap...kl beli blum ttu sedapnya...:)

    ReplyDelete
  15. Sedapnya nampak bekal akak tu.

    ReplyDelete
  16. sweet je bwk bekal.....hehehe...

    ReplyDelete
  17. Salam...masa zaman keje dulu nekcik suka bawak makanan ke pejabat...makan ramai ramai...berebut rebut makan...tambah mesra

    ReplyDelete
  18. waaahhhh.. bunglo atas bukit sekarang nih harga juta2 kak ain~ ahaks~

    ReplyDelete
  19. saya pun tak boleh tak de jam...macam ada sesuatu yg tak kena....

    Bawak bekal mmng jimat, tapi saya tak sempat nak masak pagi2...(sbnarnya ada virus "M" pagi2...)

    ReplyDelete
  20. hehe..memang jimat...oklah tu...bukan org lain pun yg nak duk banglo tu kitakan...haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini