01 March 2013

kerusiku ini....

assalamualaikum...semoga ceria dipagi jumaat yang indah ini...

cantik tak kerusi kat bawah ni...kalau duduk agak-agaknya selesa tak...kerusi ni memang tahan...beberapa kali pindah rumah ikut jer..setia betul dia kat tuannya ni tau...

macam ni la nasib kerusi kat rumah ni...

orang lain kerusi ini untuk duduk tapi kat rumah ni kerusi untuk tempat letak bag sekolah...sebabnya jadi macam ni, adalah kerana kedudukannya betul-betul bersebelahan dengan pintu masuk...jadi mudah sangat la kerja rakyat jelataku itu...balik jer dari sekolah kat situ la pot diarang letak bag...


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. hehehe sama je la rumah saya dulu. masa adik beradik masih sekolah. sekarang kerusi clear. masing2 dah besa baru la kemas sket rumah hehe

    ReplyDelete
  2. izan:
    Mmg byk jasanya..serba guna plk tu...dan tahan lasak...tak rosak2 nk carik penganti...

    ReplyDelete
  3. Samalah macam kat rumah kakcik. Kerusi jadi tempat letak beg dan bantal!

    ReplyDelete
  4. hehehehe biasalah tu sis...
    takpe lah asalkan menyenangkan rakyat jelatamu itu dah...

    ReplyDelete
  5. ha..ha... kat tempat okje sebab tak de je...kalau ada harus jugak tempat bag tu hehe

    ReplyDelete
  6. ha..ha... kat tempat okje sebab tak de je...kalau ada harus jugak tempat bag tu hehe

    ReplyDelete
  7. ha3 sama la mcm kat umah mak saya...

    ReplyDelete
  8. sama la kak, kira ok la kan daripada letak merata hihi

    ReplyDelete
  9. dah dekat pintu masuk...memang begitu selalunya...banyak berjasa tuh..

    ReplyDelete
  10. sama jugak ngan nasib kerusi kt umh saya kak...mcmtu jgk penuh dgn beg2.. :D

    ReplyDelete
  11. ahaks.. sama ngan kerusi tepi pintu umah zura.. penuh ngan beg mama, papa, beg skolah anis dan beg baju ke babysitter.. ahahahaha.

    ReplyDelete
  12. he he he dah byk jasa lah gamaknyer kerusi tu !

    ReplyDelete
  13. hahahaha..mmg apa apa perabot yg berhampiran dgn pintu masuk, mmg akan jadi 'mangsa' letak beg...macam tu lah jugak di rumah saya..

    ReplyDelete
  14. kerusi jati mmg trbaiklah...dulu suami n anak2 buat juga operasi mcm ni ttp skali nza letak semua beg tu kt luar rumah mrk serikkk.....hehehe....kejamkan...

    ReplyDelete
  15. ehem sama lah kerusi tu dgn kerusi umah mama kat PD..he2x..memang tahan lasak kerusi tu dear.. :)

    ReplyDelete
  16. Salam aini...bagus tu..di multipurposekan kegunaanya

    ReplyDelete
  17. ada kusi lebih takk?? haha..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini