12 March 2013

assalammualaikum...

timbul semula...dah puas tenggelamkannn...selamat pagi semua dan semoga semua sahabat-sahabat dialam maya ini sihat dan ceria bersama keluarga tersayang...

sudah sarapan semua... hari ini saya ambik ini sajer...

roti tu bawak bekal dari rumah...sapu dengan peanut butter jer...jadi la buat pagi ni kannn...pas tu nak buat air yang kat dlm gambar tuu..,sedap tauu... segar sikit mata ni pekene air panas...

hari ini niat dihati nak minum sebanyak 4liter air kosong...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

20 comments:

  1. Assalamualaikum dan selamat pagi Ain. :)

    ReplyDelete
  2. minum air masak banyak2 memang besh =)

    ReplyDelete
  3. kakcik:
    W'salam kakcik...selamat pagi jugak utk kakcik...

    ReplyDelete
  4. cheqna:
    Tu arr cheqna..kakain nk minum byk2 ni...entah larat entah tidaknye...semangat jer yg lebih ni..,

    ReplyDelete
  5. nak minum gak lah 4 liter air kosong.. nak jadi cantik macam ko jugak.. hehe...saje kan, jakiii... kekekek..

    ReplyDelete
  6. anaa:
    Ko ni mmg nk kene babab gan kite ni anaa..cantik mendanya....berkarat ada ler...

    ReplyDelete
  7. Qaifa nur:
    Tu jer yg ada nur...kalau ada bekfes yg berat2 kakain belasah jer...huhuhu....

    ReplyDelete
  8. minum air byk2 memang elok...
    tapi yg tak tahannya asyik lah nak melawat bilik kecil jer....

    ReplyDelete
  9. Ain...
    minum banyak ayaq masak, mesti Ain betambah cun lepas ni...kulit jadi cantikkan..tak kering...saya cuba minum banyak air macam Ain cakap hari tu, sehari 4/ 5 kali ke tandas tau..he..he..

    ReplyDelete
  10. menu sarapan pagi yang sihat tuh~

    ReplyDelete
  11. Sedapnya kopi instant tu. Sy suke white coffe. Lemak die tu, ntah. Len mcm feel die...

    ReplyDelete
  12. skrg musim panas mmg kene byk minum air kosong kan kak... lia blm penah cuba white coffee :)

    ReplyDelete
  13. nmpk sedap..tp saya xblh minum kak nnt sakit kepala...
    Skrg musim org sakit kak, mmg kena minum byk air msk :D

    ReplyDelete
  14. salam kak ain..lamanya tak jengah sini..

    eh nescafe tu saya suka tau....sedap yang tu..pekat..piau...

    ReplyDelete
  15. singgah cni,..petang dah..makan apa malam ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini