16 November 2012

nak pisang...nak buah pisang jugakkk...

assalammualaikum...

hari ini ramai yang bercuti kat opis ini...terasa sunyi sepi la pulak...tetiba tekak ni terasa nak makan buah pisang la pulakkk...mana nak carikkk...nak keluar pun malas...dah melekat kat opis ni...

balik kerja petang ni harus pergi carik buah pisang..nak yang macam ni jugakk...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

23 comments:

  1. Walaupun hari ini waktu rehat panjang, kakcik juga malas nak keluar. Dengarnya kat luar tu cuaca agak panas. :)

    ReplyDelete
  2. sama la jugak kakcik..malas nak keluar...cuaca pun tak menentu..masa nak kekuar panas terik nnt bila balik hujan ribut la plk...

    ReplyDelete
  3. kat umah ada setandan pisang tp lom masak ;)

    ReplyDelete
  4. kalo hari jumaat kadang2 ade pisang free kat kedai mamak.. kekekeke

    ReplyDelete
  5. Pisang memang sedap. bagus untuk badan :D

    ReplyDelete
  6. baru makan tengahari tadi .. makan kat kedai mamak der pulak pisangni.. ehm sedap...

    ReplyDelete
  7. kalau hari jemaat ni kan selalu org sedekah pisang.. sedap nii..

    ReplyDelete
  8. teringat zaman dulu dulu masa keje kat taman desa. selalu makan pisang sebab hari hari lalu kat lori jual buah!

    ReplyDelete
  9. assalam ain..acik memang suka..selalu beli..

    ReplyDelete
  10. ehem cantik pulak pic pisang tu !!..banyak khasiat pisang ni.. ;)

    ReplyDelete
  11. Jangan makan banyak sangat, kata orang makan pisang boleh menggemukkan.

    ReplyDelete
  12. cantiknya pisang tu...sayang nk makan...hihi

    ReplyDelete
  13. meh sini..kt rumah nza mmg xputus buah pisang..cik abe sorg layan sbb nza n anak2 xsuka pisang.....

    ReplyDelete
  14. tetiba terliur nak mkn pisang juga tgk gambar ni hihi

    ReplyDelete
  15. comel jer pic pisang tu...halus mulus...hehehe

    ReplyDelete
  16. wahhhhhh....sukanya pisang tu....nak juga...

    ReplyDelete
  17. Pisang ni makanan lengkap kan..
    makchaq suka pisang bunga dan pisang berangan, tapi orang kata berangin..

    ReplyDelete
  18. salam...

    sedapnya kalau dapat makan pengat pisang kan ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini