08 March 2012

duit tak ada..tapi nak makan jugak...

assalamualaikum....
hujan-hujan macam ni lapar la pulakkan...nak makan kat kantin terasa jemu la pulak...chewahhh kalau dah lapar sedap ajer sebenarnya...kebetulan ada yang sudi nak bawak kita orang keluarkan ikut jer laa...


hari ini jalan-jalan carik makan kat sini...

ini nama tempat kedai makan tuu...

 pergi bertiga jer...
kengkawan tau tak yang mana satu air minuman saya punya...

 ini saya punya...nasi goreng thai...ada ayam pandan lagi..sedap tau...

ini pulak.. nasi goreng nenas...
kabur pulak gambar ni...tangan ni goyang2 pulak sebab dah laparkann...

ini pun sedap...
nama dia seafood serai...yang macam kayu tu adalah batang serai...

 kan dah cakap sedap...licin 
sebenarnya memang dah lapar pun..tu yang jadi macam tu...

dah makan sila la bayar ye...ooo sommmm...sama mau bayar...

mintak maaf la ye...hari ini tak bawak duit cuma bawak kad plastik jer...nak carik bank cocok duit tak jumpa la pulak...tolong bayarkan dulu yee ini kira kes dera la atau pun paksa rela tolong bayarkan...balik nanti kite kira...kalau lupa kira halal...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

29 comments:

  1. adeh..tgk smua tu cam buat ai lagi lapar hehehehe

    ReplyDelete
  2. pantang nengok gambo makanan laju ....cam bess jer

    ReplyDelete
  3. ni best bila ramai kawan kat opis, xde duit pun ada je tlg bayarkan dulu ye..sedap menu2 tu kak..

    ReplyDelete
  4. nampak macam sedap
    confirm sedap ke kak atau sedap sebab akak lapar??

    ReplyDelete
  5. yang penting sedap...lapar la pulak....hu.hu.hu....

    ReplyDelete
  6. Err...Kakain, bg sy...mhl tuh mkn mcm tu je. Tp nmpk sedap.

    ReplyDelete
  7. Sejuk2 ni perut memang memanjang je laponya! :)

    ReplyDelete
  8. serai tu ada yg kunyah2 tak kak?

    ReplyDelete
  9. belit lidah nk sebut nama restoran tu.. apa2 pon... cara makanan tu dihidangkan sgt cntik n kretif..lg berselera.. xpela..sesekali berhabis utk makan kan..

    ReplyDelete
  10. Assalam ain, nampak sedap n meyelerakan cara hidaganan tu. kalo sedap n habis licin puas hati jugalah mkn macam ni, tapi kalo hari2 bangkrapsi juga heheh

    ReplyDelete
  11. Salam kak ain pekaba?nasi goreng nenas tak pernah makan lagi..wow menarik nampak..dapat tgk je nie..hehe

    ReplyDelete
  12. Hemm sedap nya...dh lama akak tk jamah nasi goreng ...ish mngoda lah

    ReplyDelete
  13. Sisdee:
    Jom la.. nnt kakain belanja...ada mau kaaa..tp biasa2 jer rasanya...


    Anies:
    Jauh yee...tak pe kalau mkn kt kedai lain pun same jer rasenya tuu...


    Posh76:
    Same la jugak dgn kakain...pantng tengok nk jugak menetrynya kann

    ReplyDelete
  14. betul2 nmpak mnyelerakan....kalau licin tu konpem sedap...hehheh

    ReplyDelete
  15. Qema:
    Hahaha kengkawan kat opis tu mmg baik hati dan pemurah lagi tau...


    Sari:
    Sebenarnya nk mkn kat lain tapi bila lalu kt situ mcm menarik jer..terus la masuk..


    Acu:
    Mmg confirm lapoo acu... Tu yg licin mkn semuanya tuu...

    ReplyDelete
  16. Nza:
    Dah lapo kan bila mkn semuanya sedp jerr..

    Fara:
    Kira mahal la jugak..nk rasa belasah jer laa...tu buat2 tk bawak duit hihihi...


    Kakcik:
    Mmg betul tu kakcik.. Memanjang jer lapo.. Mkn roti ke biskut ke tak jln jugak... berkeroncong jer perut ni...

    ReplyDelete
  17. gB:
    Serai tu...hahaa tak tergamak nk makannyee...


    LYAfina:
    Hahaha sam la jugak susah nk menyebutnye kann... Boleh la mkn kat situ..sedang2 jer la rasanya tuu..

    Rosaliza:
    Mmg sampai licin kami mknnye tuu...hahaha bukan bangkrapse lagi dah jadi bangkrapD terus keF...pokai terus...

    ReplyDelete
  18. TF:
    Nasi goreng nenas tu.. Ok la jugak rasanya... kakain pun tumpang sekaki la jugak merasanya...


    Saniah:
    Oooo..akak kan pantang mkn nasi selma 100 harikan.. Mcm ne berjaya tak...

    MP:
    Mmg berselera sebab lapa kann

    Cheqna:
    Rasanya kalau cheqna masak lagi sedap kot...

    ReplyDelete
  19. Salam Ain...
    Bukan xde duit tuu.. Xde cash jek.. :)

    ReplyDelete
  20. Ain...kat mana ni...macam menarik je... kalau sedap... harga camtu okaylah kan...

    ReplyDelete
  21. best tu...tp hg dia tu..klau sy utk 10 org makan...hehehe

    ReplyDelete
  22. meriahnyer menu
    nanak nasik goreng thai tue
    sedapnyer nampak semuanyer

    ReplyDelete
  23. aduiii..dah lama x makan nasi grg nenas dalam nenas... :)

    p/s: knp yer msg lia masuk spam..

    ReplyDelete
  24. adoii lapor bila tgk...kak sdp jer nmpk nasi dlm nenas tuh

    ReplyDelete
  25. hahaha... takpe2. masuk buku 3 5 ye...

    ReplyDelete
  26. nasi goreng nanas tu die goreng dgn nanas2 skali ke ek.. hihihih..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini