09 March 2012

nak beli hadiah baby...

assalamualaikum...

jumaat yang indah cuaca pun ok jer ni...biasa la jumaat masa rehat panjang sikit dari biasakan...so masa untuk bersukaria...tempatnya tak tahu lagi kat mana pulak kali ni...

sekejap lagi nak keluar...nak carik barang sikit, nak beli hadiah untuk kawan kita orang ni baru dapat baby...pening jugak nak memikirnya nak beli apa...ingatkan nak beli barang-barang  baby tu, lepas tu nak gubah la sendiri konon-kononnya...nak kasi cantik sikit dan yang penting biar nampak lain dari yang lain la kann...chewahhh macam la pandai sangat tak tahu selama ni kerastangan jer...ada hati nak buat sendiri tu...

kalau tak cuba tak tahukann...kalau hasilnya cantik nanti akak tunjuk la..tapiii kalau hasilnya kurenggg jawapnya tak jadi la tunjukkan kat sini...malu denn...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

21 comments:

  1. Ala... kalau tak jadi pun apa salahnya tunjuk. Boleh buat satu catatan juga. :)

    ReplyDelete
  2. Banyak pilihan hadiah untuk baby.... tapi kadang2 sukar juga nak buat pilihan!

    ReplyDelete
  3. selalu pening tak tau nak bagi hadiah ape kat baby.. hehe
    kalau saya ada baby, saya suka orang bagi duit jer (hehe, dasar mak mata duitan ;D )

    ReplyDelete
  4. tunjuklah...
    nak tengok !!!

    ReplyDelete
  5. memang susah jugak nak cari hadiah utk baby..kalau saya, beli yg dah siap digubah...hehehe..

    Nak tengok jugak hasil gubahan ain nanti...tunjuk tau...!!!

    ReplyDelete
  6. paling penting niat. cantik tak cantik belakang kira.

    ReplyDelete
  7. cubalah buat dulu kak
    mana tahu bila dah buat nampak cantik nanti ;)

    ReplyDelete
  8. ala.. tunjuk ajer lah beb..... :D

    ReplyDelete
  9. Wah Ain..

    Buat sendiri untuk hadiah baby? Special tu..

    Tunjuklah kalau x keberatan.. :)

    ReplyDelete
  10. rajin ya..lau fieza beli yg siap je dah..hehee..

    ReplyDelete
  11. saya pernah melaluinya... tak tau nak bagi apa... hehehe

    ReplyDelete
  12. Ala ain kalau dah masuk bakul lepas tu punjut dgn wrapper ikat reben cantik je jadi macam hamper...

    ReplyDelete
  13. semua comel2 je kan kak, hehehehhe

    ReplyDelete
  14. mesti jadi..
    jgn lupa tunjuk ok =)

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum Ain

    bagi duit ajer...boleh di masukan dlm akaun TH baby tu......

    ReplyDelete
  16. bli yg da siap d 'hamper' kn tu..lg sng

    ReplyDelete
  17. hehehhe..waa..suke nya la baby nti nak dpt adiah..hehehe...ala nti tunjuk la sini bila dh siap,nk jgk kan tgk..hehehe....

    ReplyDelete
  18. bakat yg ada kalau diasah lagi tajam.... mesti cantik hasilnya nanti ...

    ReplyDelete
  19. bila lagi nk tunjukkan bakat trpendam tu....moga brjaya...

    ReplyDelete
  20. nak tengok jugak walaupun x jadi.. :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini