12 September 2011

yang ke8 tahun...

selamat menyambut ulang tahun yang ke lapan tahun 
untuk hanim waheeda...

ini semasa umonye 2 tahun

 sekarang 8 tahun dah besarkann...

 semasa hari raya bersama kakak2 
dan sepupunye dikampung...

semoga hanim waheeda jadi anak yg solehah, cerdik pandai, rajin solat dan mentaati perintah allah serta menghormati kedua ibubapa dan yang paling penting diberkati oleh Allah didunia dan akhirat aminnn....

ini gambar kami sekeluarga...mase ni semua kepenatan muke pun kelat semacam jer...bergambar dlm hutan kat semanggoh semasa bercuti disarawak beberapa bulan yg lepas...mintak org tolong ambikkan...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

38 comments:

  1. happy birthday Hanim.

    moga jadi anank yang solehah..

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Ulang Kelahiran Hanim..

    Moga usia diberkati Allah..

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Hanim, doakan Hanim sentiasa diberkati Allah & menjadi anak kebanggaan keluarga.

    ReplyDelete
  4. hepi besday hanim, dh anak dara dah ye, hihi buah hati mama la ni ye

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Hanim Waheeda.. semoga menjadi anak yg solehah ye.. :)

    ReplyDelete
  6. selamat ulang tahun yang ke 8 hanim semoga menjadik anak yang solehah....

    ReplyDelete
  7. Selamat hari lahir Hanim Waheeda. Dah 8 tahun. Sama usia cucu sulung nekmalah.

    Semoga bahagia selalu.

    ReplyDelete
  8. hepi besday Hanim Waheeda.. Jadi anak solehah yer..

    ReplyDelete
  9. hepi bday utk anakanda hanim. k.ain ngan ank2 mcm adik ngan kakak...kene kongsi rahsia aweks muder ni...;)

    ReplyDelete
  10. slamat ulangtahun semoga jadi ank yg solehah.:)

    ReplyDelete
  11. hepi bisday tuk hanim...comei-comei ank dara ain.

    ReplyDelete
  12. Selamat ulang tahun buat Hani Waheeda semoga diberkati Allah swt.

    ReplyDelete
  13. dah besar dah hanim... (aiseman macam pernah jumpa...) semoga jadi anak yang solehah...

    ReplyDelete
  14. lame tak jengah sini..

    hepi sebeday hanim...manis orgnye!

    ReplyDelete
  15. sanah helwah ya hanim waheeda,sirru ala barokatillah :)

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir yee
    moga sentiasa ceria..dirahmati dan diberkati usianya..menjadi anak2 soleh dan berilmu..
    amin ya Rabb..

    ReplyDelete
  17. Happy birthday hanim...moga jadi anak yang baik serta solehah..

    ReplyDelete
  18. selamat ulang tahun buat hanim waheeda

    ReplyDelete
  19. comel aje hanim ni...semoga jadi anak yg baik kelak!

    ReplyDelete
  20. Happy Bestday Hanim..
    Semoga menjadi anak yang solehah
    dalam keluarga..
    Semoga berjaya dalam hidup :)

    ReplyDelete
  21. hepi besday Hanim..aunty doakn hanim membesar menjadi anak yg solehah, pintar, bijak n menyenangkan org2 disekeliling......amin..

    besday farouk bln depan...

    ReplyDelete
  22. hepi besday hanim waheeda semoga jadi anak yg cerdik dan menghormati ibu dan ayah.. ceria2 selalu...

    ReplyDelete
  23. hepi belated yang!!!
    semoga hanim waheeda jadik anak yang solehah...

    ReplyDelete
  24. selamat hari lahir Hanim....semoga hanim mnjadi anak yg solehah dan myenangkan ibu bapa...

    ReplyDelete
  25. happy birthday hanim. dah 8 tahun dah dia:)
    semoga menjadi anak yang solehah..

    ReplyDelete
  26. happy bithday 2 both f us ;D. acik 13 sept. nanti tepek gmbar potong kek ok

    ReplyDelete
  27. happt birthday..
    sekejap masa berlalu, sekarang dah besar si anak kecil ni..

    ReplyDelete
  28. terima kasih pada semua yg sudi mendokan untuk hanim waheeda..semoga hanim membesar jadi anak yg baik dan solehah dan mentaati perintah Allah aminnn....

    terima kasih sekali lagi..mintak maaf la ye..tak sempat nak balas komen kengkawan semua...nnt saye gi melawat rumah kengkawan ye...

    ReplyDelete
  29. happy birthday hanim!!

    maksu yeh...mesti manja gitu :)

    ReplyDelete
  30. Selamat hari lahir yang ke 8 tahun Hanim Waheeda. Semoga sihat2 sentiasa dan berjaya dalam hidup.....:D

    ReplyDelete
  31. salam kak ain..
    Comelnyer anak akak...macam mamanya le tu..:)

    Selamat ulangtahun buat hanim..semoga doa2 akak akan dimakbulkan Allah...amin..

    ReplyDelete
  32. hepi besday hanim..moga jd ank yg sentiasa mentaati kedua ibubapa..
    cantiknyer kg akk..

    ReplyDelete
  33. hepi besday hanim..moga jd ank yg sentiasa mentaati kedua ibubapa..
    cantiknyer kg akk..

    ReplyDelete
  34. happy belated besday hanim...semoga jadi anak yg baik dan bijak!~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini