15 March 2011

senyum sikit....alamak...

cube senyum sikit…muka dah cukup macho n hensem lagiii…alamak... tak de gigi la…hilang semangat nak mengorat...
chewah…tu dulu2 kan…kalau nak berpacaran semuanye nak sempurnakan…kalau boleh gigi berkarat pun tak mau kannn…mesti nak yang sedap mate memandang…kalau selekeh jer dah tentu awal2 lagi rejectkan…

nak citer pasal gigi ni… memang satu harta yang tidak ternilai harganya kerana jika sudah tiada gigi, nikmat untuk makan dah hilang…nak senyum pun malukan…jaga la gigi anda sebaik yg boleh…jgn luruh sebelum waktunye….hehehe…tapi sekarang dah canggih macam2 boleh buat kasi cantik itu gigikan…

macam mane pasangan anda sekarang...dulu...kini...dan selamanye...semestinye menawan dihatikannn....kalau tak...tak kan terpikatkannn...

ini cerita merapu dipetang hari…masih di opis lagiii…seperti biasa mcm semalam jugak hujan masih lebat kat luar tu…kilat memancar2...guruh berdentam dentum....


sementara nak tunggu hujan redakan…merapu la ni…

senyum sikitttt....baru la ceria...
walaupun hari hujan kat luar tu...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

21 comments:

  1. ain--
    hahahhahah, kalau nak tau..yang tak ada gigi tulah paling manawan..
    kalau yang gigi penuh sure gigi palsu...

    hehehe

    hati2 yer nak balik rumah tu..

    ReplyDelete
  2. hehehe...pandai la ayu ni...

    betul jugakkan...entah2 gigi palsukannn..

    berhati2 jer yg mane baru nk berpacaran tu..

    nak tunggu hujan reda la ni...baru nak balik...

    ReplyDelete
  3. ainnoraini..kalau dah nak masuk 30 tahun..semua tu dah tak kisah..he he..dah tua..nak buat camana..
    lumrah alam..tyang mudak akan tua..yang hidup akan mati..

    ReplyDelete
  4. hi.hi.hi...sskali layan camtu ok gak..boleh hilangkn stress...

    ReplyDelete
  5. kak erna:
    betul tu kak erna...yg muda pasti tua...tak de yg kekal kat dunia ni...

    ni sajer merapu dipetang hari kak..sambil menunggu hujan reda nak balik rumah...

    ReplyDelete
  6. NzA:
    betul tu...nak balik tak boleh lagi...masih hujan ter sgt la lebatnye...

    nak citer lain tak ade idea buat la citer senyum merapu ni...

    ReplyDelete
  7. ainnoraini... akak jenis cerewet pasal gigi.. memang dulu tgk lelaki tgk kuku dia... gigi dia...kebersihan dia...

    Kalau kuku panjang...reject... gigi tak cantik reject... tapi alhamdulillah biarpun cik abang akak dah berusia kami masih tak pakai gigi palsu...hehehehe

    ReplyDelete
  8. kak anie:
    lebih kurang saye jugak ni....
    cerewet la jugak...mesti la nak yg sesedap mate memandangkan kak anie..

    kalau tak jaga kebersihan kite tengok pun tak de selera..dah tentu rejectkan...

    ReplyDelete
  9. hujannnn lebat lagi ye kak...
    hati2 memandu kak!
    (ni dah malam, dah smpi umah kot kak ain ni :p)

    ReplyDelete
  10. =sz=
    sudah suzi...jap lagi dah nak tido..

    selamat malam...

    ReplyDelete
  11. sekarang dah mcm musim tengkujuh..
    setiap hari mendung..kadang2 hujan

    tak suka senyum sampai nampak gigi arnab...hehe

    ReplyDelete
  12. hihihi..No dah kehilangan 2geraham dan 1gg kacip..kes lubang punya pasal..tu la kecik2 dlu suka sangat makan gula2 hehe..tapi Abang kata klo hilang kat depan pun skang dh ada yg palsu kan..boleh tersenyum manis lagi hehe..

    ReplyDelete
  13. yg dah x gigi tu bulihlahpki yg palsu ye kak?wpon taksama tetap nampak macho..hehehe

    ReplyDelete
  14. pakai gigi pelesu mana org perasankan?

    ReplyDelete
  15. wa..takut bicara bab gigi, pernah operate buang gigi bongsu tubuh senget..sakitnya sampai muka bengkak..takutnya la...

    ReplyDelete
  16. Betul tu, gigi adalah anugerah tak ternilai.. :)

    Pasangan kita dulu dan selamanya akan tetap dihati.. ;)

    ReplyDelete
  17. balik keje smlm jem gile, tp ada mamat arah bertentangan senyum kat sy..manis lak tu senyum dia..xsempat nk mntk fon no.

    ReplyDelete
  18. gigi??? iols baru beberapa bulan yg lepas cabut gigi... memang dah tak bleh nak diselamatkan pun.... nak buat camne kan???

    ReplyDelete
  19. teringat kat arwah wan saya...gigi emas tu...

    ReplyDelete
  20. n3 psl gigi ni teringat kisah gigi sy ni...jap gelak dulu..ekekekekekekek...

    Ms form 4, gigi depan sy patah, tp bukan patah semua, serpih sikit je, semuanya gara2 nk bukak cangkuk rantai emas mak, sy guna gigi gigit cakuk bg terbuka, malangnyer bukan cangkuk rantai tu yg tbukak tp gigi sy yg terserpih...huhu...msh blh kelihatan hingga skrg tau, gigi depan plk tu...huwaaaaaaa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini