27 June 2010

Pokok Bungaku....

Petang tadi ada pergi melawat kebun bungaku....
silap... orang punye...pergi situ nak beli pasu bunga jer...
sebab pasu bunga kat rumah tu dah nak retak menanti belah ....


tempat tu ade jual berbagai-bagai jenis pokok bunga ada jugak menjual pasu bunga...bile dah beli tu...apa lagi tugas en. hubby le menukar pasu tu...cube nengok sampai mintak ampun pokok tu...suruh tukarkan pasu baru untuknye.. bile dah ganti...baru le cantik dan berseri sikit.....
kalau nak citer pasal pokok bunga ni...hubby la yang paling suke tanam pokok-pokok tu...nak harapkan wife dia ni...ade le setangkai dua....itu pun hidup segan mati tak mau....


Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

4 comments:

  1. salam..
    rajin nya hubby
    bekebun..tahniah

    ReplyDelete
  2. salam
    cheqna pun tak suka bunga2 nih...
    x tau nape...
    orang kata wanita dan bunga tak dapat dipisahkan tapi cheqna ok je..hehehe
    nway salam kenal n ziarah

    ReplyDelete
  3. Salam..

    Wahh rajinnya..:)
    Cantik

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini