28 November 2012

alahaiii...alahaiii...

alahaiiii...alahaiii...alahaiii...

tak boleh masuk gambar la pulakkk....takkan nak cerita tanpa gambar, macam tak best jer kan bila cerita tak ada gambar...

baru jer baca blog atuk... pasal masaalah ni..tetiba terkena batang hidung sendiri huwaaa...huwaaa...nak nangis pun ada jugak...

tapi alhamdulillah ada jalan penyelesaiannya..tapi saya belum cuba lagi malam ni..sebab line tenet punya la slow..teramat..amattttt la selowwwnyeeee....sabar jer laa...harap-harap lepas ni selesai la masaalah saya ni...in shaa allah....



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

4 comments:

  1. loor ye ke kak
    hurmm x per2 slow2 tgk step2 dia tuu .. saya risau yg saya nyee je nie

    ReplyDelete
  2. gud luck ain...
    saya dah terkena dan dah dapat settle walaupun fenin juga dibuatnya..

    ReplyDelete
  3. ramai yang kena masalah nih kan~
    selamat menambah author kak~ hehehe

    ReplyDelete
  4. ehem mama pun kena !!!..thanks share cara penyelesaiannya ya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini