08 January 2013

ehemmm...ehemmm...assalamualaikum....

assalamualaikum...


ada ke yang masih ingat dan kenal pada diriku ini ... 

lama tak bercerita kat sini...rindu la pulak...tak ada sapa yang rindukan..diri sendiri  jer yang rindukan nak ketuk-ketuk exercise jari ni...sebenarnya banyak cerita nak diceritakan...

azam tahun ni,nak merajinkan diri semula menulis kat blog...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

18 comments:

  1. Waalaikumusalamm
    Ha ada pun dia..hehe...selamat kembali cik adik ain...rindu kat dia...ehemmm

    ReplyDelete
  2. Waalaikummussalam Ain...

    Silalah merajinkan diri, ya. :)

    ReplyDelete
  3. A'ah kakak rasa pun macam dah lama ain tak menulis kan... mesti banyak nak cerita ni.

    ReplyDelete
  4. walaupun saya tak kenal empunya diri, tp saya masih ingat rakan blogger saya yg sorang ni ^_^

    ReplyDelete
  5. Igtkan Kakain dah tak sudi nak berblog. Huhuhuhu!

    ReplyDelete
  6. rindu nak baca celoteh k.ain...lama myepi...;)

    ReplyDelete
  7. Welcome back kakakku syg..

    Sy jgk yg malas nk ketuk2 update blog...huhu

    ReplyDelete
  8. Yalah...dah lama Kakain menyepi.. Selamat kembali berblog ya (^_^)

    ReplyDelete
  9. Ingatkan kak ain merajuk da tak mahu berblog lagi..

    Lepas ni rajin2 la update blog.. (tp sy yang malas..). Hehe..

    ReplyDelete
  10. Mehhh jom kita nynanyi lagu “empat dara duduk di tepi kolammm...!”

    hahahahaha

    ReplyDelete
  11. kena letak target..seminggu berapa kali ke. Insya Allah mudah sikit nak capai. :)

    ReplyDelete
  12. waalikumussalam...ingat sangat kat ain..yg lembut bila berbicara tu...

    ReplyDelete
  13. Wsalam Ain...
    Mesti semua rindu nak baca cerita Ain tau...Ainkan banyak peminat....masih teringat2 lagi pertemuan kita dulu...lembutnya Ain...:)

    ReplyDelete
  14. wah lamanya kakain menyepi ye...

    ReplyDelete
  15. laa...ada owner rupanya blog ni...hihiiii

    ReplyDelete
  16. terima kasih kawan2 semua yang sudi singgah tak kira la ada komen ke tak ke terima kasih by2 yee...

    sayang buat yg sudi meninggalkan sepatah dua kata kat sini..
    kaksaniah,kakcik,kakzakie,cikgu maa,fara,zurina,siti hajar,ratu hatiku,kakazie,ujie,suri solehah,azi,anne raini,aku ibu muda...


    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini