29 January 2013

jom kita sarapan...

assalamualaikum...dan selamat pagi...

sudah sarapan semua...saya ni sedang memilih nak sarapan apa pagi ni...chewahhh macam la special sangat nak sarapan tuu yeee....


pada hal ini jer...itu pun tak tahu nak pilih yang mana...rasa-rasanya nak ambik horlicks yang plastik warna kuning tu laa...

lepas tu boleh la telan vitamin C pulak...nampak kan botol vitamin C kita tu...yang terselit tu...nak sihatkan... dah la sekarang ni musim cuaca tak menentukan..

ok la itu ajer untuk pagi ni..kengkawan dah bekfes...mesti sedap tu kann..makan pagi ni...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

22 comments:

  1. Bagusnya kalau sy mampu bf dgn cereal je he3

    ReplyDelete
  2. untuk pagi ni jer...tengahari ni jene la ambuk yg berat sikit lia...kalau tak vening ni kepala...perut akan berdangdut...lapoii

    ReplyDelete
  3. saya pun amik vitamin C tu hari hari! :D

    ReplyDelete
  4. Ain..
    azi sarapan bihun goreng pagi ni....:)

    ReplyDelete
  5. aju sarapan milo and cream creckers je kak ain

    ReplyDelete
  6. kita dh sarap nasik lomak..hehe

    ReplyDelete
  7. Makchaq makan mihun, karipap 1 dengan pau 2.. Vitamin tak makan....

    ReplyDelete
  8. pagi2 tadi makan nasi goreng~ dengan
    cuaca skrg memang betol2 kena jaga kesihatan kan~

    ReplyDelete
  9. dalam keadaan sekarang ni makan apapun jadi tak sedap. Mood=nanges.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Ain

    saya baru habis makan malam
    nasi goreng aje.....

    ReplyDelete
  11. assalam ain..ehem banyaknya stok minuman tu..mama skrg ni asyik lemau je..hu2x..

    ReplyDelete
  12. Wah, banyak pilihan tu! Apa-apa ajelah, yang penting kesihatan mestilah dijaga juga..

    ReplyDelete
  13. wah, bnyknya...
    pasni..bertenaga, sihat dan kuat untuk memulakan kerja..in sya-Allah

    ReplyDelete
  14. Kak Azie lebih suka ambil Oat. Selalunya minum di opis.

    ReplyDelete
  15. Waa...makan vit C. Bilalah saya nak mulakan.

    ReplyDelete
  16. bekfes dgn nescafe panas dan roti sekeping... cuba utk berhenti minum nescafe, ramai yg kata tak elok minum nescafe, tapi sudah bertahun2 itulah minuman yg kita suka minum hehehehe

    ReplyDelete
  17. bagus betul sarapan akak ni..
    harap qema pun dapat disiplinkan diri amik vitC tu hari2 juga

    ReplyDelete
  18. akak bagus kan vitamin c untuk badan kita

    ReplyDelete
  19. akak bagus kan vitamin c untuk badan kita

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini