10 August 2012

terima kasih ye...sayang buat semua...

assalammualaikum...

salam ramadhan yang ke21...sekejap betul masa berlalu,dah tinggal beberapa hari jer lagi nak penghujung ramadhan...kat opis ni pun dah terasa nak raya jer...sebabnya asyik dengar lagu raya jer nii...

dikesempatan ini nak ucapkan ribuan terima kasih dan amat terharu pada sahabat-sahabat dialam maya ini semua yang sudi mendoakan kebahagian dan dimurahkan rezeki serta mempunyai kesihatan yang baik untuk saya dan anissa,sayang sangat-sangat kalian semua tau dengan ucapan itu...sungguh terharu...

dan ini pulak ucapan dari anissa untuk maknya ini...

walaupun sekadar ucapan tapi itu pun sudah cukup bermakna sebagai tanda anak-anak mengingati kite kannn...tak perlu hadiah yang besar..

ini pulak maknya punya balasan...ada ke patut tanya hadiah jugak..biasa la tu gurau senda dengan anak-anak...kami kan sama-sama sambut ulangtahun kelahiran bulan yang sama...

ok la itu ajer untuk hari ini dan terima kasih lagi sekali diucapkan semoga sahabat-sahabat semua bahagia didunia dan akhirat dan diberkati oleh Allah...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

28 comments:

  1. hepi besday kak....

    touching lak saya baca besday wish dari anak akak... tahniah sbb da besarkan anak yg menghargai family ;)

    ReplyDelete
  2. Benar tu. Seorang ibu sudah cukup gembira bila anak2 menyenangkan hati walaupun tiada hadiah berbentuk kebendaan diberi. :)

    ReplyDelete
  3. alahaiii.. sweetnye 2 beranak.. bagus anak n mama rapat kan.. dia tak segan nak citer masalah dia kat kita.. harap2 anak2 saya pon rapat ngan saya jugak nanti..:)

    ReplyDelete
  4. sweet je ucapan Anisa utk mamanyer tu ha..

    okla tu mama mtk hadiah dr anak, sllu anak je mtk hadiah kan...hehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...

    semoga kak ain sekeluarga sentiasa dilimpah rahmat Allah ...

    :)

    ReplyDelete
  6. oo besday kak ain ye semalam..happy belated besday...semoga dipangjangkan umur dimurahkan rezeki..amin

    ReplyDelete
  7. Kasih anak dan Kasih Ibu hingga hujung Nyawa..:D

    ReplyDelete
  8. i m so sorry my dear.. terlupa nak wish.. walhal dah nampak kat FB tu.. maklum puasa kan.. padahal tak posa pun hari ni.. hee

    happy birthdya ye..

    ReplyDelete
  9. hepi besday......
    ucapan dari anak buat hati tersentuh...

    moga dipanjangkan umar & dimurahkan rezeki....

    ReplyDelete
  10. Terharu kak Zai baca.
    Bahagia kan kalau anak mengingati hari lahir kita.

    ReplyDelete
  11. bestnya kan... ucapan pun dah mencukupi harap anak2 saya nanti juga begitu

    ReplyDelete
  12. Happy biryhday ain..lewat sikit wish ni heheee takpe kot better late than never kan? Kan?

    ReplyDelete
  13. touching la kak .....dapat pula kelahiran di bulan yang sama

    ReplyDelete
  14. huhuuh..tersentuh/..tak sabar tgg anak besar...

    ReplyDelete
  15. Happy belated birthday kak ain dan ur lovely daughter. Amboiii serumah tapi bersms gituuuu. Tak pe, sms boleh disimpan sebagai kenangan..

    ReplyDelete
  16. selamat hri lahir... semoga mendapat kejayaan di dunia dan akhirat..

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/iklan-raya-yang-bermakna.html

    ReplyDelete
  17. selamat hr lahir :)

    thn lps wish kt mak thru sms.sebab duk jauh.thn ni, duduk dgn parents,malu lak nk wish.hhuhu..kdg2 nk bc msg tu balik pun malu.padahal dgn mak sdri je tu.hehe

    ReplyDelete
  18. so sweet..

    walaupun dah lewat nak ucapkan juga..
    Selamat Harijadi, moga panjang umur dan dimurahkan rezeki ^_^

    ReplyDelete
  19. walaupun takde hadiah tapi ucapan tu pun satu doa...

    ReplyDelete
  20. sejuknya perut membacanya..

    happy birthday..

    ReplyDelete
  21. saya lak sebak kakkkkkkkkkkkkk huhu

    ReplyDelete
  22. selamat hari lahir
    terima sms dari mereka tersayang pun dah meriangkan kan?

    ReplyDelete
  23. happy belated birthday kak..untung mak dan anak besday sama bulan..semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan sihat sentiasa hendaknya..

    ReplyDelete
  24. assalam ain..ehem mcm kawan2 je anissa & ain..`hepi belated bezday dear`..may Allah bless u alwayz amin..maaf mama lambat melawat ain..

    ReplyDelete
  25. Salam Ramadhan Ain

    maaf lambat membuat ucapan

    selamat hari ulang tahun kelahiran
    moga ceria dan bagia sekeluarga hingga ke Syurga

    ReplyDelete
  26. salam kenal kak..
    selamat hari raya

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini