26 April 2010

coretanku...









Salam diucapkan kapada yg membaca blog saya ni..sebenarnya tiada apa yg menarik gitu... cuma"SeKaDaR SaTu CoReTaN"
sebenarnya saya ni baru nk belajar buat blog… cuma untuk tatapan sendiri je... untuk dijadikan kenangan selagi ada hayat...kalau ada yg
tersalah...tersilap...tersasul...harap abaikan le....ok la..saya ain...bile dah meningkat dewasa ni..kononnye le..tak ngaku dah tua la tu...ada yg panggil kak ain...sebelah family hubby panggil acik ain..family saya pulak busu ain... kawan2 anak panggil unty ain dan dan lagi satu anak2 saudara dah berkahwin, so anak2 dia org panggil nek ain ha..ha..dah jadi nenek akak ni tau..…yg mana satu best ye...tak kisah le mana2 panggilan manje tu…asal bahagia sudah.....
apa yg tertulis diblog saya ni... adalah untuk dijadikan kenangan dan jika ada sesiapa yg sudi berkunjung kesini adalah sangat2 dialu-alukan... untuk berkongsi cerita...



Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini