09 April 2014

cerita kosong...


Assalamualaikum,

Cerita pagi ini, sampai ofis ngam-ngam jer jam nak tunjuk angka 8 pagi, dah ler jauh dari tempat letak kereta nak ke ofis…kalau jalan-jalan laju-laju hampir la 7 ke 8 minit baru sampai depan pintu ofis… jauh jugak kannnn , berpoloh-poloh hakak tau jalan laju-laju tiap-tiap pagi sebab tak nak bila scan card nanti keluar warna merah angka tu…haru biru la pulak..asik muka hakak jer yang datang lewat…

Cerita lain pulak…jam tangan dah kojol…sekali kojol dua-dua pulak tuu…asal pergi kedai jam lupa bawak nak kasi hidup nyawa jam ni…gerammm jer tau…ingat dihati nak jer beli jam baru sebab geram punya pasal asik lupa bawak jam yang dah kojol tu…tapi budget  tak ada pulak untuk beli jam baru…setakat tinjau-tinjau jer ler kat dalam cermin tu..mak oiii harganya..buat kak ain undur bukan setapak tapi tiga tapak kebelakang…

ini jam tangan kesayangan hamba tau...

Cerita lain lagi…ini untuk mulut dan gigi ye…gunalah Listerine…chewahh macam dalam iklan la pulak…mencegak pembentukan tartar dan hindarkan bau mulut dan masaalah gusi…saja jer iklan sekejap, sebab beli kat kawan ofis ni murah la sikit...kalau kat beli kat kedai mahal jugakkan…lepas ni segar ler nafas kak ain tau…senyum pun jadi menawan...buat masa ini belum la pernah sakit gigi lagi disebab berlubang…alhamdulillah masih ok lagi gigi-gigiku ini…harap-harap dapat bertahan dan tak reput sebelum waktunya…

ini la ghupanya listerine...murah dan besar...

Ok la tu itu saja nak bebel pagi-pagi ni…senyum-senyum selalu ye kawan-kawan semua...biar ceria dari pagi sehingga ke petang...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

08 April 2014

kita minum dulu...


Assalamualaikum…

Bertemu kita kembali di alam maya…biasa la kak ain ni sekejap timbul sekejap tengelam…mood asyik kelaut je…sejak dua menjak ni…mungkin salah satunya factor umur agaknya…semakin meningkat usia semakin merudum nak update cerita-cerita kat dairy kesayangaku ini…

Pagi-pagi ni mood kelaparan…sebelum hangin satu badan melanda, harus diisi dulu perutku yang kosong ini…kalau tak harus nanti mood merundum terjunam…untuk pagi ini makan yang ringan-ringan dulu ye…pukul 10 nanti carik yang berat-berat sikit pulak…
  

Tadaa…mencari makanan...

Hendak buat air panas dan makan biskut dulu ye…nanti kita sambung cerita lagi tau…kawan-kawan makan apa pagi ni…mesti makan sedap-sedap tuu...





Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini