28 February 2011

takut la pulakkk....

nak sambung citer kisah seram…
semalamkan tengok citer Khurafat…tu la pasal tengoh malam2  lagi...nak tahu ape telah berlaku malam tadi..serammm…malam tadi ade org berdiri sebelah katil...serammm...oooo…siapa pulak ni tengah2 mlm ade org sebelah aku ni…weiii..buat org terkejut tibe2 ade lembaga berdiri tegak jer sebelah katil aku ni...terkejut giler kou...antara sedar tak sedar tengok betul2… anak kite… hanim rupenye…bile tanye kenapa…nak gi toilet ke…diam jer dia…nk minum air ke…biar betul budak knp tibe2 keras jer dia ni…

laa..rupenye dia tak boleh nak tido…takut la pulak..ape lagi tido la dia kat sebelah kite ni haa…tu la padahnye tengok citer seram malam2kan…pada hal dia yg beriye2 nak tengok..pas tu takut la pulakkk….terpaksa la mengecilkan badan kite ni haaa…bile dah bertiga satu katilkan...




Terima Kasih Sudi Follow Dan Komen Sekadar Satu Coretan

11 comments:

  1. Kalau sakit makan ubat. Kalau dah takut ubatnya mestilah berteman. Tak kisah sempit janji rasa seram hilang.

    ReplyDelete
  2. kak zakie:
    betul tu kak zakie...kalau takut ubatnye kene temankan...mmg mujarab lepas tu terus jer dia tido...

    ReplyDelete
  3. hihihi...tergelak sy baca. Citer ni mmg bahaya kalo tgk mlm2, sy yg tgk kt wayang pon, sampai terangkat2 kaki, terkejut punyer pasal

    hubby nk beli dvd nk tgk kat rumahpon sy x bagi...takut la

    ReplyDelete
  4. ha ha ha..kalo kite kecik2 dulu..tak de can la nak nyempit gitu..apa lagi..berbungkus bawah selimut sampai pagi..hehehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha...anak No plak siap letak al-quran atas katil..pastu yg lelaki umo 10thn tu penakut sket..mlm2 p tido bilik kakak dia huhu..

    ReplyDelete
  6. Hehehe...ain...akak pun dah tengok Khurafat tu...tapi tulah...pendek je ceritanya...rasa tak puas...

    ReplyDelete
  7. ihiks, kaco daun la hanim ni ...

    ReplyDelete
  8. memang kalau tak boleh tidur sebab ketakutan boleh berpeluh2 dibuatnya....

    jgn tengok cerita hantu malam malam apatah lagi malam jumaat.....

    ReplyDelete
  9. " Belom tgk lagi..tp dvd dh beli(ank yg beli sbb dia nk tgk wayang mmg tak dak chance punya..)
    DIorang ni kalau takut pun ttp nk tgk..Tgk citer zombi kg pisang yg kelakar pun takut,inikan pulak citer khurafat tu..(ni ank yg 5 dn 7 thn tu..yg lain ok dah..dh boleh fikir bahawa citer tu hanya lakonan semata-mata..)"

    ReplyDelete
  10. hehehe....kesian si budak kecik tuh. jangan bagi tengok malam2 kak, terngigau2 budak tuh nanti

    ReplyDelete
  11. ha.ha.ha....xpasal2 hanim dh menakutkan ibu.....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
©Copyright2013 | ALL Right Reserved toAin Noraini